|
Jak seřídit spojku u Vari
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andy.wise - Zlatý Zahrádkář (585) - 220.253 (?), 8.4.2009 9:19
Tato spojka se nijak neseřizuje. Pokud je v pořádku obložení i buben, tzn. bez zvýšeného opotřebení, nečistot, rýh a mastnot, pak můžete akorát zkotrolovat hybnost ve čepech odstředivých lamel, zda se v sobě lehce pohybují, případně vyčistit, namazat nebo vyměnit, a vyměnit středovou závitovou tyčku včetně pružin, podložek a matic.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 4.243 (?), 8.4.2009 13:58
Komponenty, které andy popisuje jsou z dvoutaktního motoru a právě při výměně čelistí je třeba provést seřízení spojky. Na té závitové tyčce. Ať vás ani nenapadne mazat čímkoli otočné uložení čelistí na unašeči spojky. Taky by se vám mohlo stát, že se zamastí celá spojka.
Dovolím si pokárat zakladatele tématu, protože do teď nevím o jaký motor s jakou stojkou jde a proč vlastně má potřebu nějakého seřízení. Jsou totiž taky motory, které mají tříčelisťovou spojku a centrální pružinou a tam opravdu není co štelovat.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 4.243 (?), 8.4.2009 15:39
Musím uznat, že namazat se to opravdu dá, jen to chce mazivo k tomu určené - na rotující části jinak by to dle zkušeností byl kde kdo ochoten namazat kde čím a to je chyba. Pak je lepší nemazat. Chápete, těžko se odhaduje z monitoru schopnost a elementární znalost tazatele aniž bych ho chtěl nějak podceňovat, ale dle formulace prvotního dotazu bych byl zatím obezřetný.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3, 4, 5
|
|
|
|
|
|
|