|
Elektrická rotační sekačka
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | < 6, 7
|
|
|
|
|
|
host - 192.242 (?), 24.4.2014 13:38
benzínová kosačka bude tažšia a bude vyžadovat udržbu a tiež cena bude vyššia. Tých 600 m je už pomerne dost+obchádzanie krýkov s elektrickou je niekedy dost o trpezlivosti. Tiež treba zvážit dlžku pozemku,2 predlžovačky nie su štastným riešením. Limitujucim faktorom elektrických kosačiek su ložiská motora, spravidla je ich výmena takmer nemožná. čo sa prekážok a seknutia do nich týka ani elektrická a ani benzínová ich radi nemaju a treba sa vyvarovat nebehnutia noža do takejto prekážky. U elektrických sa zvačša ulomí uloženie noža u benzínových zase ohne klukováo hriadel. U elektrickej ale kupujte model s kovovým šasi. Elektrická je nenáročná na udržbu, silne ju limituje ale kábel a max príkon, výkonom sa žiadnej benzínovej nevyrovnaju.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 37.246 (?), 24.4.2014 16:07
Pro mnohé je výměna oleje velký problém a ten si zvětšují výběrem oleje a intervalem výměny. El sekačka je pro menší plochy a obsluhu, která umí zap vyp. Lepší motory OHV, OHC vyžadují podle provozu seřízení ventilů, zejména OHV, naopak běžná klasika SV vyžaduje olej, filtr, benzín. Dvoutakty v podstatě v sečení skončily. Sekačku mám na sečení s předpokladem min 10 let bezproblémového sečení. Z toho vycházím při základní jednoduché údržbě.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 192.242 (?), 24.4.2014 17:38
hovadina ohladom udržby. Vážený pane, preštudujte si, čo znamená slovo udržba a potom tu píšte o hovadinách. Pokial čistenie vzduchového filtra, výmena oleja do nej nepatria a taktiež očistenie chladiacich rebier, nastavenie karburátora, nastavenie ventilov podla Vás pod to nespadá, tak kam potom?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
PP. - Diamantový Zahrádkář (6491) - 9.2 (?), 24.4.2014 18:38
Ono se tu nedá generalizovat. U "starých" motorů byl předpis za určitou dobu seřídit ventily. Takže kdo to znal, shodil víko, (u Š 100 dvě šestky matky) vzal měrky, dva klíče, šroubovák a šel na to. Dnes v době samostavů a jiných vychytávek ani to víko motoru nesundáte, protože se k němu nedostanete a nebudete na to mít nářadí. Takže neberu umění seřizovat ventily jako stavovskou čest kovozemědělce. Mimoto málokdo ví, jakou mají ty ventily mít vůli, protože to je v servisních manuálech a ty nejsou volně přístupné. Nicméně hovadinou bych ten úkon opravdu nenazýval. Malá ventilová vůle může způsobit velké problémy. Na druhé straně není vyloučena konstrukce motoru, kde tu vůli nebude nutné po dobu životnosti seřizovat. Ale hovadina, IFMzg, hovadina to opravdu není.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | < 6, 7
|
|
|
|
|
|
|