Drtič větví Vares Shark



   Předchozí příspěvky  |  <  11,  12,  13,  14,  15  >   
                     
host - 96.63 (?) 
15.11.2014 23:08

Nerozumím způsobu vašeho uvažování, mylného domýšlení si a tomu, kam příspěvkem směřujete, ale pokusím se odpovědět. Evidentně také čtete jen to, co se vám hodí, jinak byste věděl, že drtič mám, že jsem tu přidal i jeho fotky a zkušenosti s ním. Co byste se nedočetl, že mám i zkušenost s jinými drtiči, ale proč to sem uvádět, když je řeč o Varesu.

Nedovedu odhadnout, kolik lidí dá čemu jaké hodnocení, když ani nevím, kolik lidí si který výrobek pořídilo za jakým účelem. Nejsem kýval, ba naopak, pokud někdo uvádí nesmysly či nepravdy, vždy se ozvu, pokud mám jiný názor. Když se ozvu, obvykle to je ve chvíli, kdy vím o čem mluvím především z vlastní zkušenosti.

Nejsem již podnikatel, ale mám tu cennou zkušenost za sebou. Tím, že vydělám víc než většina, jsem chtěl jen naznačit, že nemám problém si připlatit za něco jiného, ale to, že to zkrátka není třeba. Varese 2.8 vlastním od jara a pracuji s ním vždy několik hodin, bohužel jen v sobotu nebo v neděli. Nízká výška je výhoda při zpracování velkých těžkých větví, nevýhoda při drcení malých a krátkých, kdy se k tomu musím mírně ohnout, jako u mytí nádobí nebo když nastupuji do MHD. Manželce naopak výška vyhovuje, ale to je přeci logické... Můžeme tady výrobci doporučit, aby dodával varese s možností nastavení jeho výšky nebo dodával na přání stojny o různé délce? Opět by tuto zpětnou vazbu od zákazníků měli předávat hlavně prodejci, ale to už jsme zase úplně mimo téma...

Žádný výrobek není ideální pro všechny a pro vše. K účelům, ke kterým je Vares určen, je (za mě) ideální. Pokud však někdo chce jiná kolečka (nechápu proč, ale respektuji přání), je to na jednání s prodejcem, aby dodal jiná. Troufám si tvrdit (protože opět mluvím z vlastní zkušenosti), že dobrý prodejce toto přání zákazníka rád splní. A vyjmenovávat kteří prodejci to jsou nebudu, každý má ve svém okolí prodejce na které se může s dotazem obrátit.

Pkud Vy žraloka vlastníte a nejste s tím spokojen, pak se ptám, jestli jste ho viděl nebo vyzkoušel před pořízením? A co jste od výrobku vlastně očekával?

Pokud bych byl prodejce zahradní techniky, v takto jednoduché věci bych vám rád vyšel vstříc a získal si tím dalšího spokojeného zákazníka. A to i zpětně.

Problém bývá někdy v tom, že někdo vždy a velmi rád hledá chyby tam, kde nejsou, vymýšlí konspirační teorie, rád zveličuje nepodstatné drobnosti, nikdy neuzná jiný názor... neumí se přizpůsobit atd.

Aleš

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6491) - 9.135 (?), 16.11.2014 8:56

Pane Aleši, trochu budu polemizovat. Pravděpodobně žádný prodejce nebude měnit kolečka u finálu. Je to nějak zkalkulované, on to za něco dostane, za něco prodá. V drtivé většině jsou prodejci v systému nějakého velkoobchodu, který určuje koncové ceny a stanovuje akce. ostatně jako bývalý podnikatel to asi víte. Tedy možnosti nějakých zákaznických úprav budou velmi omezené, spíše nemožné. Mimoto by nějaká kolečka odpovídajících rozměrů musel mít k dispozici. Možná vymění žací hlavu na křovinořezu za jinou a tam bude jejich ochota končit. Jinak to co vymýšlí ten perfekcionistický pán je úplmě mimo realitu. Kdyby se měl udělat dokonalý drtič, cena by byla zvíci lunárního modulu a stejně by se mu to nelíbilo.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 36.79 (?), 16.11.2014 9:50
Dobrý den, v hobby marketu mají ohromné obraty tam se individuální přístup neočekává, aleproč se nezeptat i tam? Místní živnostník s maximálně pár zaměstnanci vám takový přístup jistě umožní, bojuje o jednotlivce. Ať už jsem na přání zákazníka upravoval nový motocykl, třeba po dohodě s výrobcem s vystaveným osvědčením nebo v jiné firmě upravoval recepturu mycích prostředků pro větší účinnost, vždycky to šlo. Maximálně to protáhne termín dodání a sníží zisk. Jestli tyto více náklady hradí prodejce nebo zákazník je opět mimo téma, jde to, dělá se to. Je nutné jen se ozvat, jednat. Aleš
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6491) - 9.135 (?), 16.11.2014 10:16

Tak jednak místní živnostník je v drtivé většině navázán na nějaký systém veloobchodu, jak jsem už napsal a tam velká možnost variability není. Příklady uvádíte poměrně nevhodné. Pro kolik zákazníků, resp. jak velký odběr jste ty receptury upravoval? Asi ne pro někoho, kdo toho chce jednu flašku. A jaké byly kalkulace těch změn? Je to prostě celé mimo téma. Pán žádající hyperdrtič jen sní u klávesnice a ostatní se mu do toho mísí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 182.227 (?), 16.11.2014 12:46

Nedovedu si představit, že by obchodník, třeba i na přání zákazníka upravoval nový výrobek.Co když se "kolečka" tomu zákazníkovi nebudou líbit.Kdopak mu to zaplatí?A co tak třeba záruka?Ty úvahy, že bude obchodník bojovat o takového zákazníka jsou opravdu mimo mísu.Normální obchodník se takového zákazníka bude spíš chtít zbavit, protože s ním budou jen problémy.P

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 36.79 (?), 16.11.2014 17:35
To, že si to nedovedete představit přece neznamená, že to nejde. Jsem v šoku, co vše lidé netuší a místo toho, aby se zeptali tam, kde mají, raději dál spamují diskuse. Když to lze u motorových vozidel, jde to jistě i u drtiče, tomu zkrátka musíte věřit, když by vás nenapadlo jako zákazníka vyslovit přání na drobné individuální úpravy. Aleš
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 226.66 (?), 16.11.2014 18:06
Ale dovedeme pane Aleši. Máme potřebné zkušenosti. Drobné úpravy za nehorázné peníze. To se tu pak chlubíme nadprůměrným příjmem. Raději už toho nechte. Co to je spamovat diskusi? Jako zákazník se v tomto prostředí spokojím raději s tím co se mi nabízí v obchodě a můžu mít k tomu výhrady!!, nebo ne?? Obchodník se jen žoviálně usmívá a jsem přesvědčen, že na Vares to ani nepřenese, kdyby to udělal, tak by se Vares určitě ozval, a Vares nebude na tyto mé požadavky reflektovat, tak to ani zkoušet nebudu. Své výhrady, nebo názory mohu ventilovat i tady. Že se zvedla smršť stupidních oponencí, tak za to já nemůžu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 39.78 (?), 18.11.2014 13:03
Dobrý den, naposledy. Mám potvrzeno, že ve Varesu se všem výše jmenovaným úpravám brání, právě z důvodu, nákladovosti. Pokud by se ale našel opravdu zákazník, který by změny žádal, jsou schopni vyhovět buď přímo oni, jako výrobce, nebo ve spolupráci se svými prodejci či servisy. Takže pánové, nebojte se zeptat se na patřičných místech, místo uvádění omylů a neznalostí v diskusích. Aleš
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6491) - 9.135 (?), 18.11.2014 13:16

Vymyslel jste kolo. Copak ona to asi ta nákladovost bude?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 244.2 (?), 18.11.2014 13:19

ano, úpravy jsou možné i nad rámec "Prohlášení o shodě". Ono nákladově nejde ani tak o to, že zásuvka na ocásku stojí 35 Kč a pevná vidlice na stroj 350 Kč, ale o to, že k materiálovému rozdílu musíte připočítat i náklady na nové prohnání stroje zkušebnou a vypracování nového protokolu o shodě (pro sériově vyráběné kusy). A pak zase budou nadávat zákazníci, co mají kabel na bubnu se zásuvkami na panelu z boku. Ti pak musí mezi bubínek a stroj s pevnou vidlicí dávat "krátký ocásek". Další vychytávkou by mohl být dlouhý kabel integrovaný do stroje s navijákem jako mají vysavače, ale zase je to o ceně a příslušném okruhu zákazníků, pro které by se muselo vyběhávat "papírové kolečko".

pohyblivý přívod
pohyblivý přívod
kolečko za 350,-
kolečko za 350,-
levnější za 90,-
levnější za 90,-
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  11,  12,  13,  14,  15  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika