Dolmar MS-4510 a praskly kryt nastroje



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4   
         
host - 72.149 (?) 
6.9.2012 20:42

Souhlasím s vámi. Kryt na mém stroji je, jak jsem napsal, jako z gumy (i když je to PA). Nedovedu si představit, že by na něm vůbec mohla taková praslina vzniknout a že by se šířila tak daleko.

F.O.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
            
kcg - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (66) - 60.137 (?), 7.9.2012 9:27

Jak stary je Vas stroj? Muj byl vyroben v roce 2011 (mysllim, ze na krabici bylo leto, ale nejsem si jisty). Je otazka jestli nemam kryt novejsi verze a u tech by pak mohly byt tyto problemy -- a mohl by to byt takrikajic rys vyrobku a ne vada. :-(

Bohuzel tady v blizkosti nemam nikoho s podobnym krovinakem, takze to nemuzu zjistit. Mozna prubnu tu koupi noveho krytu jen proto abych zjistil jak je pruzny ten a jak se lisi od meho -- jestli je to skutecne vyrobni vada jak pise pan vyse (chladna forma => tvrdsi silon) a nebo je muj stejny jako ten novy...

Mimochodem, ten muj, to neni zadna guma. To je proste normalni plast i kdyz mirne pruzny, ale plast. Takova vec rozhodne pri rane muze prasknout a taky praskla. Guma, i tvrda guma, vypada jinak...

Diky vsem za informace!
Karel

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 227.2 (?), 7.9.2012 10:28

Vemte si, jake tam jsou otacky, jaka tam je sila.Ted kamen mohl byti treba ostry, nebo jiny ostry predmet a ten plast, ten je z tech veci vsech, asi nemekci, tak povolil, to myslim, ze se neda verit, ze by odolal takove sile.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 107.237 (?), 7.9.2012 13:58

Jde o to, že prodejce vůbec nic nezkoumal, prostě oznámil že reklamace prasklého krytu neuznává a nazdar. Prostě ten prodejce je vy... který je při prodávání super ochotný, ale pokud se objeví problém tak otočí a zákazníka odkopne. Nechal bych mu to sežrat (= vyreklamoval to) a příště koupil jinde.

kcg - pokud mu dáte najevo že nejste ovce a umíte se bránit, tak vám kryt vymění. Pokud cítí že se necháte a radši koupíte nový kryt, tak toho využije - takový místní folklór, v civilizovaných zemích nemyslitelný...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 227.2 (?), 7.9.2012 16:28

Je fakt, ze ten kryt zrovna ze silneho materialu neni.Pokud to srovnam treba s Husqvarnou kryt noze, tam je ze silnejsiho materialu, ikdyz treba kryt struny u Husqvarny neni tez z nejak silneho plastu.Pokud opravdu neco chytnete, tak asi praskne kazdy.Dolmar i prodejce je sam proti sobe.Kryt za par stovek a udelaji si spatne jmeno, reklamu.Ve finale tim incidentem prijdou o ksefty a vetsi penize.Zakaznika si potreba vazit a hyckat.Napsat od stolu-neuznavame, arogantne bez nejakeho dalsiho posouzeni, to dokaze skoro kazdy, ale situaci skutecne resit, tam uz tj.jineProdejce by si mel uvedomit, jakou duveru ten clovek dal, jak dal firme vydelat, atd.Vzdyt tj.stroj za mnoho tisic, nevazi si zakaznika.Jejich blbost, ve finale prodelaji oni.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 227.2 (?), 7.9.2012 10:20

Tj.sice pravda asi, co pise vyrobce, ale zbytecne si dela problem Dolmar.Ten kryt nestoji svet, nikoho to vetsinou nepolozi, kryt si koupi, ikdyz zadarmo to neni, ale ublizi firma hlavne sobe, ikdyz ji to nepolozi.Pristup k vecem, reklamaci,to se proste u zakaznika pocita.Kdyby Dolmar dal u nove masiny kryt, tak by se jim to vratilo.Posililo by to duveru pana ke znacce, mozna by si koupil i dalsi vyrobek te firmy-treba pilu, atd,mozna by ji doporucil i dalsim lidem, takhle bude pan treba opatrnejsi v nejakem doporuceni, nekomu znacky Dolmar, nebo naopak, jeste rekne, jak to dopadlo s reklamaci a treba i diky tomu si nekdo dalsi Dolmar nekoupi.Ten kryt nestoji svet, Dolmar na nem mohl ziskat neprimo mozna par dalsich zakazniku, diky dobre referenci od majitele, kdyby mu problem byl uznan zarukou.Jinak 4510 mam par mesicu zpet, od jara, rok vyroby 2012 plast, kryt noze tam je plastovy, ale z takoveho mekciho plastu, ten material ma trosku vlastnosti, rekl bych gumy, hlavne v te pruznosti, proste pruzny plast.Mohl se mu dostat nestastne mezi nuz a plast kamen, nebo o neco zachytit.Proste obcas urcitou souhrou nahod se neco stane.Jinak moje masina-4510 slape skvele, byla za dobrou cenu, je to dric a zatim, jen a jen chvalim, maximalni spokojenost.Ten kryt Vam daji omakat mozna u prodejce, nemusi si ho pan kupovat, jen,aby vedel, co na nem je za materil, nejak do zasoby.Jinak plasty se svaruji, asi by to slo svarit, coz by bylo nejlacinejsi reseni.Nebo podlozit kouskem plechu a s nytovat.Ale funkcne i esteticky je nejlepe dat novy.At to slouzi. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 209.18 (?), 7.9.2012 11:12
Reklamace je o posouzení příčin a garancí, porovnejte s návodem. Např když praskne řetěz z důvodu kovu ve dřevě a rozsekne nádrž, tak to na reklamaci nebude. Nesrovnávám, jen je třeba odlišit co se stalo a jak se to stalo.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 4.243 (?), 7.9.2012 12:57

Já teda s váma pane J.S. souhlasím co jste napsal 5.9. že je třeba si uvědomit, co a kde tento kryt kryje a tedy k tomu požít i vhodný materiál. Není to vaše citace, ale víte co myslím. Z fotek poškození je si myslím jasně vidět, že je to nevhodný materiál s nedostatečnýma vlastnostma pro toto použití. I to, jak se lom šíří dál a dál, jako "pavouk" na skle. Citované keci o zamítnutí reklamace, neumím ty věty nazvat jinak, jsou jasnou výmluvou a neochotou se tím seriózně zabívat. Rotační sekačky s pastovým skeletem mají onen materiál vystaven velice podobným provozním vlivům a když to není zrovna čína není problém. I ta HQ už na plastech zapracovala. No a Dolmar je snad horší značka než Honda? Asi ne, dají se postavit na roveň, teda jen do doby, než v té či oné firmě začne někdo šetřit na nepravém místě a nakáže, doporučí prodejní síti NEREKLAMOVATELÉ. Je otázka, jestli je to problém kusový, s chybou v lisovně plastů, nebo cílené na snížení nákladů, protože laicky se dá říct, čím cholostivější plast, tím levnější.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 209.43 (?), 7.9.2012 13:37
Já bych se s odmítnutím reklamace nespokojil, pokud bych věděl, že kryt byl poškozen při práci za normálních podmínek. Kryt musí vydržet a musí ochránit obsluhu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 227.2 (?), 8.9.2012 10:06

Dolmar dava jediny kryt na strunu i nuz.Na strunu, asi staci slabsi, struna nic tezkeho neodhodi, nezaklini mezi kryt a sebe.Nuz ten neco nakopne, treba kamen.ten se muze dostat mezi kryt a nuz, pak je nejslabsim clankem kryt a praskne.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4   
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika