Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Že by montáž byla vyloučena to teda není, ale můžou se objevit mmj. problémy s přenosem výkonu. A vlastně o to dřív tedy může prokluzovat aniž by to zaznamenala obsluha. Se spínacíma otáčkama by nemusel být problém, spojku dvoutaktu lze štelovat. Můj názor je takový, kdybych chtěl laborovat, hodit originál "obložení" tříčelisťové spojky a nechal nalepit klasiku. Vždyť první Honda na Vari GXV 160 to tak měla a byl problém? Nevím o něm. Další věcí je, že s 4T motorem si prostě obsluha nevyhraje stran otáček tak jako tomu bylo u 2T motoru ať je tam spojka jaká chce. A právě zrovna při sázení brambor sazečem se mi daleko lépe funguje s dvoutaktem.  Jinak je to další dobré téma k hádkám o "své" pravdě.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 16 a číslo 19.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika