Zdravím, odpověď na dotaz. Váš znamý má velkou kliku, protože má ucpanou pouze hlavní trysku a její vyčištění je banalita. Horší problém by měl, pokud by motor nešel na volnoběh, tam už je čištění složitější. Čištění hlavní trysky: Odšroubujte středový šroub držící misku karburátoru. Misku seměte, neztratit těsnění. V závitové díře šroubu je našroubována hlavní tryska, zasuňte patřičný šroubovák a trysku vyšroubujte. Povolit jde dobře ale vyjmutí přes závit středového šroubu chce trpělivost. Trysku pročistěte drátkem z drátěného kartáče. Pozor, nad tryskou je zasunutá emulzní trubice a může se stát, že vypadne, nasunout slabší stranou zpět. Našroubovat trysku, vrátit misku plovákové komory a motor bude šlapat jako ďas. Na plovák raději nesahat, ztratíte jehlu, nebo čep a máte problém. Mýty okolo Honďáckých karburátorů jsou výmluvy neschopných servismanů. Každý se dá snadno vyčistit a vzniklé problémy jsou většinou v zaneseném volnoběžném systému. Není to však palivem ale systém se zanese bordelem ze špatně vyčištěného vzduchu, který sice projde vzdušníkem volnoběhu ale ucpe rozprašovače. Standa.