Taky mám novou hondu 190 GSV s rotavátorem - kopinaté nože do těžké půdy, plný záběr - 4 metly na každé straně - mám ho letos druhým rokem, žádné otáčky při rotavátorování nemění, běží zcela pravidelně, jediné kdy začnou kolísat otáčky je, když dochází benzín. To s tím sytičem může být pravda, taky se mi to párkrát stalo, že jsem páčku plynu posunul až do sytiče, to ale hned poznáte a vrátíte do správné polohy. Jinak na stránkách vari.cz byly nepříjemné dotazy, že po určité době začaly kolísat otáčky honda motorů - a odpověděli, že jsou nové karburátory velice citlivé na náš mizernej benzín - biosložky, které karburátor poškozují, proto postupuji přesně podle rady na stránkách vari - to znamená, po ukončení práce zavřu palivový ventil a nechám vyjet paliivo z karburátoru, přes zimu či při dlouhodobějším odstavení radši vypustit benzín i z karburátoru - povolit šroub a vypustit. Zatím je to vpořádku, zdraví Mitiska