Udírna z palubek a ztraceného bednění



ITBrno - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (89) - 100.100 (?) 
20.6.2022 10:17, zobrazeno: 1282x

Zdravím od Kuřimi,

tak už i já jsem se do teho pustil, začalo to tím, že jsem doma odněkud vyhrabal 2m litinovou trubku a co s ní. Že by udírna? Mno a už to šlo ruku v ruce. Zahrada ve svahu, vykopat,  natahat matroš, největší makačka vytahat pytle s betonem a tvárnice. Jako základ jsem použil ztracené bednění 10cm a udělal jsem základnu 70x70. Vyarmoval, vylil betonem, udělal dřevěnej sokl a šlo se stavět. Rám jsem udělal z teho co jsem našel doma a palubky dodal kamarád za flaštičku moku. Topeniště jsem objednal na sbazaru, musím říct fakt pěkný a poctivá práce a to jsem taky schoval do takové garáže ze ztracenýho bednění :-)
Ještě mě schází oplechovat střechu a dodat teploměr.
Jsem laik a co si člověk posere sám... Tak ať se daří.
















Adresa příspěvku
Připojit reakci   
   
host - 81.144 (?), 20.6.2022 14:48

Pěkná udírna pane od Kuřimi, je vidět, že si na tom dáváte záležet a postupujete profesionálně a měl jste doma spoustu nevyužitých a užitečných věcí. Také máme pár let dřevěnou udírnu z desek a palubek postavenou. Na základ jsem použil pískovcové obruby ze hřbitova, když se předělával hrob. Místo betonu dusaný žlutý slín, jen ta nepotřebná kameninová trubka nebyla dobrou volbou, už na několika místech popraskala.  At to dobře udí s těma kamínkama s bazaru, my máme klasické v hlíně boky a strop vystužený dlaždičkama 50X50 cm a zasypané.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 91.196 (?), 21.6.2022 16:39