Udírna



Stránky: 1,  2,  3,  4,  5   
host - 234.11 (?) 
28.12.2013 14:48, zobrazeno: 162930x

Zdravím všechny uzenáře, můj dotaz je na udírnu.

Uvažuji o nějaké domácí udírně cca na 20kg masa, jsem totál laik a domácí uzené pamatuji z dětství, zrovna tak i salámy a klobásky. Zabíjím čuníky 2x doroka, tak bych chtěl vyzkoušek nějakou tu dobrotu navíc.

Dokázali by jste poradit jakou udírnu, popřípadě kde zakoupit nebo plány na udírnu. CCa před 8 lety jsme se pokoušeli postavit zděnou udírnu ale ta spíš peče nežli udí.

Poradí někdo?

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
   
host - 211.38 (?), 28.12.2013 19:27

V tom případě je udírna dobrá, ale musíte se zaměřit na obsluhu, ta je asi nedokonalá.Pokud maso upečete, asi topíte jak v kotli ústředního topení.

Dodejte sem fotky stávající udírny, ať je z čeho vycházet.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 99.204 (?), 9.2.2016 20:13
dobrý den mám k vám dotaz postavil jsem udírnu ve sklepě s tím že využiji starý komín který se nepoužívá je asi 7 m vysoký ze začátku to hodně kouřilo ale to se spravilo častým topením až se vysušil, netopilo se v něm 20 let, tak jsem naložil trochu masa na zkoušku a vyudil a vyhodil neb to bylo jak namočené v dehtu po pár upravách jsem zkusil znovu dva kapry na zkoušku nebylo to tak černý ale není to ono po dalším topení a vysoušení komínu jsem tam zas dal dva kapry a výsledek je stejný nevím si rady udírna je za 20 minut vytopená na 100 stupnů není problém teplotu regulovat od 50-100 a udržet teplotu jakou potřebuji akorát to vyuzení není jak jsem býval zvyklej, postavil jsem jich několik vždy v pořádku všechny byly venku několik zděných ale nejlepší byla dřevěná a teď mužete mi poradit, není problém te vysoký komín?
udírna a maso
udírna a maso
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 243.114 (?), 17.2.2016 20:22

Ta udírna je v tom komíně?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci