Co začít pěstovat?



deerslayer - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (489) - 146.203 (?)
23.12.2011 19:24
začnitoe od citrusov, sú nenáročné
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2,  3   
host - 103.121 (?), 23.12.2011 12:25, zobrazeno: 20565x
Dobrý den, chtěl bych začít s pěstováním nějakého exotického ovoce v bytě. Jsem úplný začátečník, takže bych vás chtěl poprosit o radu, jaký druh ovoce byste doporučili včetně odrůdy. Důežité je, aby rostlina nebyla příliš velká (max 1,5 metru). Celkem mě zaujal citroník, mandarina nebo banánovník. U toho banánovíků by mě zajímalo, když si ho koupím, za jak dlouho můžu očekávat první plody? Samozřejmě odhadem, vím, že záleží na podmínkách. Také jsem četl, že když vyplodí, už dále neroste a je potřeba pěstovat jeho odnož, jak dlouho bude trvat, než se u ní dočkám první sklizně, bude to podobné jako u té původní? Případně jakou odrůdu vybrat, aby vyrostla max. do požadovaného rozměru. Samozřejmě můžete navrhnout jiné, podle vás vhodnější ovoce, ovšem mě nejvíce zatím zaujal ten banánovník. Také proto, že mám velmi rád banány. Děkuji moc za každou radu.
Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
deerslayer - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (489) - 146.203 (?), 23.12.2011 19:24
začnitoe od citrusov, sú nenáročné
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Wimpi - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2112) - 44.75 (?), 23.12.2011 19:40