Zakládání živého plotu - ale z čeho?



host - 79.130 (?)
22.6.2008 13:37

napadlo nás udělat si živý plot z bambusu. Máte ho někdo? měly by být mrazuvzdorné (některé). překvapila mě ale nemile cena prodávaných rostlin.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

nessi - (7) - 47.74 (?), 20.6.2008 13:45, zobrazeno: 12606x

Zdravim, pripravuji vysadbu ziveho plotu na vesnici ca 60m. Ze zacatku jsem byl rozhodnut pro Thuja Smaragd, ale tato myslenka me pomalu opousti, abychom nemeli zahradu jako urnovy haj. Premyslel jsem jako laik i o ptacim zobu, ale zase mam strach trochu kvuli detem aby nejedly plody. Takze bych potreboval poradit i kdyz jsem tady toho dost precetl na podobne tema. Jinak doplnuji, ze bych chtel zivy plot ca 180cm vysoky.

Predem dekuji mnohokrat za rady a tipy.

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 229.90 (?), 20.6.2008 14:03

My máme živý plot 200m z habrů a je super, listí se na něm drží i v zimě, vypadá to moc dobře a je nenáročný.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 146.23 (?), 20.6.2008 15:05

Přidávám se. Habrový plot považuji za jeden z nejhezčích. Na zimu sice listí uschne a zhnědne, ale drží se až do jara. Vyžaduje dostatek slunce, jinak je řídký.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 46.69 (?), 22.6.2008 13:23

jak často habrový plot stříháte? plánuji taky zhruba 50m, a dočetla jsem se, že habr, tím že je to strom, se dost špatně, těžko stříhá. bojím se abych si na takovém množství plotu nemusela brát dovolenou. Jaké máte vy zkušenosti se stříháním?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 79.130 (?), 22.6.2008 13:37

napadlo nás udělat si živý plot z bambusu. Máte ho někdo? měly by být mrazuvzdorné (některé). překvapila mě ale nemile cena prodávaných rostlin.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
sengge - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (281) - 114.115 (?), 22.6.2008 19:07