Nevěřím svým očím..Užívám SVA několik desítek let.Sigma mi zamrzla, sigma mi v klidu zarostla, že se netočila, nešla od sebe odtrhnout(motor-čerpadlo),nešly sundat vrtulky, vytrhat ucpávky, prostě užil jsem si.Užívám ji ale dodnes. Jirka píše, že kola jsou nalisována.To snad ne Jirko.Rafael píše mimo těch nesmyslů, které nehodlám komentovat, že mu čerpadlo tak zamrzlo až mu to vytlačilo těsnící papír mezi články a lojovou ucpávku.Tu snad drží brejle, tak kam by jí co mělo tlačit.Prostě když tam zůstane voda, tak litina praskne, Je jedno jestli je polská nebo česká.V tom E schopu sedí pán a zná to zpaměti.Nepošle vám hřídelku do které by nepasovaly klínky. Zavolá vám.Moje zkušenost.Na to abych věděl, že každý stupeň dává přibližně 2atm nepotřebuju tabulky.Stačí když u dvoustupňového čerpadla nepootočíte o 90 st.a necháte oba na sobě, pak smontujete.Dává 2atm.Pootočíte, tak jak to má být a dává 4atm.Nedávno jsem takové po GO s nerez hřídelkou dělal.Po podobném vědci.Hlavně, že tam dal teflon.ucpávku.Zdar.