Znáte někdo Zahradnictví U rybníku?



host - 82.198 (?) 
15.1.2016 11:53, zobrazeno: 8457x

...našla jsem jejich e-shop a zaujaly mě některé rostliny, ale zaráží mě vysoká cena za balík a info, že všechny trvalky zásadně zasílají prostokořené - to jsem ještě nikde nezažila (eshopy basík, najmanová, šíblová...), tak z toho mám trochu obavy... Nemáte někdo vlastní zkušenost?? díky!! linda

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 248.22 (?), 15.1.2016 12:06

Neznám, ceny ale mají pěkné, poštovné mají teď jinde už také takové. Ale nezasílají na dobírku, chtějí platbu předem, což mi vadí (platit něco, co ještě nepřišlo? - co když balík nebude v pořádku?)            Lída

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 35.93 (?), 15.1.2016 12:44

Kdyz balik nebude v poradku, tak se s nimi dohodnete (vyreklamujete). Pouzivam jen platbu predem, dobirka toho moc neresi, ne vse se da rozbalit a peclive zkontrolovat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 82.198 (?), 15.1.2016 18:09

...no, mě platba předem taky nevadí, platím tak všechno, ale co ty prostokořené rostliny - jak to pěstují? - to jako při objednávce zajdou na pole a vykopou rostliny? Vím, že takhle to dělá Planta Naturalis, ale pro klasické zahradnictví je to přece strašně nepraktické...??? linda

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 236.166 (?), 15.1.2016 21:54

Spis to vyryji rycem, nez aby to kopali motykou, pestebni plochu nemusi mit nekde daleko. Zavolejte tam a zeptejte se. Proc je to podle Vas neprakticke? Zalezi na mnozstvi objednavek a cene, prostokorene budou levnejsi. Nevidim v tom problem - zavolat a popr. vyzkouset.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 238.98 (?), 10.2.2016 17:34
Před pár léty jsem u nich kupoval - na dobírku, několik druhů sazenic bylin které byly jínde v ČR nesehnatelné. A i když to bylo v naprosto nevhodné době a sazenice nebyly v květináčcích ani kontejnérech dorazily v naprosto perfektním stavu. V té době mi nepřišli jako klasické zahradnictví, spíše jako nadšenci kteří to dělali pro radost. Víceméně i jen symbolická cena tomu napovídala. Dnes nevím... Rafael.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 24.96 (?), 4.3.2016 14:25

Výborná komunikace, objednávala jsem sazenice konvalinek v termínu kdy již byli zatažené, napsali mi že již nelze a další rok se mi ozvali, zda mám ještě zájem.Bylo to velmi milé, cena více než příznivá, rostliny byly prostokořenné, ale dobře zabalené i ošetřené.Mimo konvalinky ještě barvínky a ostatní obyčejné trvalky-vše roste, záměna ani uhynutí žádné.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 186.27 (?), 16.6.2017 20:47

Já jsem objednávala 2017 a byl to obrovský problém. Nejprve došel email, že v následujícím pošlou číslo účtu. Když dlouho nic nepřišlo, vznesla jsem dotaz, jak to vypadá s mou objednávkou. Číslo účtu mi neposlali, ale "vynadali" mi, že nám zaplaceno (několik vykřičníků). A že mi poslali několi mailů a já, že jsem nereagovala. Ale vážně nic nedošlo... Paní byla velmi nepříjemná a napsala mi, jen ať se přiznám,  že mám plnou emailovou schránku. Nebylo k čemu se přiznat, navíc měli mé číslo telefonu, mohli zavolat. Tak jsem objednávku zrušila a od nich už nic... Takové jednání, ještě dostanete vynadáno...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 194.182 (?), 15.2.2019 13:06

Nakupuji v zahradnictví u rybníku pravidelně a jsem velmi spokojen, přesně tak, jak je to v předcházejících reakcích. Už se těším na jejich letošní nabídku.

K Vašemu problému dodám toto - také provozuji e-shop a to s kosmetikou. Pokud zákazník napíše do objednávky chybnou e-mail adresu (uklepne se), tak mu mé zprávy nepřijdou, popřípadě chodí někomu jinému a pokud není zaplaceno -  beru to tak, že si to rozmyslel a zboží již nechce. Kdybych měl všechny co nezaplatí obvolávat, tak bych se nedoplatil. To že zákazníci něco objednají a potom to nezaplatí je dnes bohužel běžnou praxí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika