zásilková zahradnictví



   Předchozí příspěvky  |  <  11,  12,  13,  14,  15  >   
   
host - 138.180 (?) 
12.4.2008 20:39

Pozor na zahradnictví TICHá Konvičkovi!!!

Příloha foto objednávky na www. Na Vašich firemních www není nikde možnost nahlédnutí do obchodních podmínek!!!,kde si vyhrazujete právo na změnu zboží za iiné, než je v objednávce.Ani na obrázku není vidět, při ukončování objednávky, že by zákazníky měl nahlédnout do obchodních podmínek… Toto je porušení smluvně dodavatelských vztahů.Dávám vám možnost vyrovnání situace následovně.Buď vrácením peněz v plné výši nebo dodání pajehličníku dle objednávky. V případě, že tak neučiníte do 7 pracovních dnů postoupím k řešení situaci prostřednictvím svého právníka a soudní cestou.Rovněž jsem kontaktoval občanské Judo TV NOVA, které projevilo možný!!! zájem právě o obchody NET a Váš se jím líbí pro natočení pořadu.Tzn.otestování vaší firmy kontrolními nákupy!!! A rozhovor mnou jako nespokojeným zákazníkem –podvedeným-…Což by jistě byla velmi! nemilá reklama, které by v konečném důsledku způsob bila značné finanční ztráty Vaší firmě.Abychom předešli této situaci, navrhuji Vám splnění mé žádosti.Vystupují jen jako solidní platící zákazník, jenž za zaplacené peníze požaduje své zboží dle objednávky.Takže v žádném případě Vás tímto nechci napadat, obtěžovat nebo vydírat.Jen chci splnění Vaší povinnosti dodat zboží odpovídajícího druhu a kvality… Pokud učiníte vrácení finančního obnosu v plné výši dle objednávky, dostane se Vám plnění z mé strany ve formě zboží dodaného Vámi dobírkou na mou adresu ve stavu dodání a nebudu vytvářet snahu o postih Vaší firmy…Rovněž tak nebudu vytvářet snahu o postih v případě, že mi dodáte objednaný pajehličník. Děkuji za pochopení.

: RE: Pavla Konvičková Objednávka - 43 Dobrý den.Dnes jsem obdržel Vámi zaslané zboží, které neodpovídá objednávce.Místo pajehličníku je přiložena uschlá borovice, kterou nechci.Navrhněte mi prosím způsob reklamace.Nechci nic jiného, než za zaplacené peníze obdržet zboží, které jsem si objednal a bylo potvrzeno v objednávce. Děkuji..… Mám právo na vráceni zboží Nákup bez rizika Spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit do 14. dnů od převzetí plnění s výjimkou zboží upraveného podle přání spotřebitele a zboží, které podléhá rychle zkáze. Tímto jsou obě strany zavázány si obdržené plnění vrátit zasláním na adresy smluvního vztahu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
      
jekyll - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (498) - 214.25 (?), 12.4.2008 21:25

Prezradením taktiky ste v strategickej nevýhode. K tomu Váš "korektne defenzívny a slušňácky" prístup...  Samozrejme, ste v práve, ale toto chce len   "hrubú záplatu".  Držím palce!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 65.211 (?), 15.4.2008 10:47

Chtěla bych se tímto připojit k mnoha dalším, kteří pějí chválu na zahradnictví p.Basíka.Objednávala jsem si u něj prvně a jsem velice spokojená.Nejenom neuvěřitelně krátká doba vyřízení objednávky, ale rostliny perfektně balené, označené a hlavně krásné, silné rostliny.Tak vřele doporučuji.Renata

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 80.4 (?), 23.4.2008 9:44

Včera jsem obdržela balík od firmy Lukon Glads. Příspěvky na ně tu byly většinou kritické, takže jsem objednávala se strachem. Ale nechala jsem se zlákat kvůli Arisarum proboscideum (myší ocásky). Přiobjednala jsem ještě skalkové kosatce, jednu trvalku a pár cibulek.

Tak cibulky byly v pořádku i ty kosatce moc pěkně, ovšem rostlina, kvůli které jsem si vlastně objednala, byly 2 zlámané lístečky v květináči velikosti náprstku a v hodnotě 70,- Kč. Jestli se ještě vzpamatuje - těžko říct. Všechny rostliny byly označené, ale krabička tak malá, že jsem nemohla uvěřit, že tam je opravdu celá moje objednávka - a byla, nic nechybělo. Doufám, že dodané cibulky a kosatce vykvetou jak mají a nebudou zaměněny.                   Takže se taky připojuji k názoru - cibule od Lukonu pěkné, trvalky ubohé. Jenže člověk si vždycky řekne, že on třeba bude mít štěstí, vše přijde v pořádku a nechá se zlákat.  Daniela

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
progi - (3) - 232.243 (?), 23.4.2008 17:47

Přátelé, právě jsem se vrátila z pošty bo mi přišla zásilka ze zahradnictví Tichá, měla jsem objednáno cca 15 vzrostlých jehličnanů, které dorazily v krabičce o rozměrech 15x25x45cm tak jsem to nechala poslat zpět.

Upozornění  Česká pošta umožňuje rozbalení a zkontrolování doručeného zboží na přepážce, proto doporučuji, rozbalovat a kontrolovat jen málokterá firma je solidní!!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
jekyll - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (498) - 214.25 (?), 20.5.2008 13:24

Našiel som v schránke perlivý flyer pani Konvičkovej. Nenaskenovať to by bolo chybou.

Vedeli ste, že Zahradnické centrum Konvičková je největší internetový obchod v České republice s okrasnými dřevinami? Dozviete sa to na druhej strane.

prvá strana
prvá strana
druhá strana
druhá strana
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 23.15 (?), 6.3.2009 11:16

Chtela bych podekovat vam vsem tady, za vycerpavajici info o zahradnictvi Konvickove, musim se priznat ze jsem malem udelala objedna vku na jeji lakave ceny thuji smaragd a dalsich jehlicnanu, kterym z jejich stranek neslo odolat. Nasteti jsem objevila zde tuto diskuzi a mam jasno, Konvickovi nebrat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 77.10 (?), 1.9.2009 13:04

Nemyslím si, že by bylo kdovíjak strategické napsat téměř vulgární e-mail ve stylu, ať koukají navalit objednaný pajehličník, nebo bude zle. Myslím si, že poškozený zákazník by měl jednat korektně, ale rázně si jít za svým - tak, jak to udělal tento pán. Jak píšete "na hrubý pytel hrubou záplatu"... tohle do vyjednávání nepatří, chce to nedat se, ale být stejný hulvát, jako ten, kdo vás poškodil, to nevede k ničemu. Pak vás protistrana taky může zažalovat (nebo vám tím vyhrožovat), že poškozujete jejich jméno, a nekorektní jednání se tak stane oboustranným - v případě vyšetřování se nikdo nebude zajímat o to, kdo si tenkrát začal, ale uvidí dva arogantní hulváty, kteří se navzájem obviňují. A prozrazení strategie??? Nene, to je naopak docela dobrý nástroj, upozornit, že nejsem bezbranný. Oni s tou televizí nic neudělají, takže je dobře, že o tom vědí - a navíc, televize je vždycky na straně poškozeného, ať už je skutečnost jakákoli.

Vážně si myslím, že tahle vaše rada opravdu není příliš dobrá.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
javor - (2) - 53.50 (?), 24.4.2008 13:50

Nemáte někdo zkušenosti se zásilkovou firmou PALMA, senkerik.cz ? Děkuji.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 80.4 (?), 24.4.2008 20:03

Zatím nemám. Objednávala jsem začátkem dubna poprvé. Napsali, že balík s rostlinami přijde v druhé polovině května. Mám objednány čarověníky na kmínku, takže jsem moc zvědavá, v jakém stavu přijdou.D.H. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  11,  12,  13,  14,  15  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Úprava vody magnetickým polem12:13
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?10:37
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika