Hnojivo na trávník



host - 159.204 (?)
23.5.2009 7:18
A jaké to je konkrétně hnojvo??? Děkuji
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
               
host - 187.68 (?), 21.5.2009 16:15

Nejsem sice žádný odborník, ale v libovolném ACHP koupíte padesátililový pytel NPK tak kolem 800 korun. A tráva po tom roste jak šílená.

Ostatní jsou marketingové triky

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 83.138 (?), 21.5.2009 20:41

NPK 50 kg za 800 Kč je sice pěkné, ale tráva po tom roste jen chvíli a naskočí rychle a pak zase nic. Zmiňované hnojivo Floranid působí i tři měsíce díky postupnému uvolňování. Zrovna dnes jsem s ním hnojil a mám na 3 měsíce klid. NPK jsem použil loni, má okamžitý a velký efekt, ale bohužel krátkodobý.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18311) - 94.12 (?), 21.5.2009 21:00

Je problém za 2 týdny rozhodit po trávníku dalších pár hrstí NPK?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Houdaaal - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (247) - 93.178 (?), 22.5.2009 9:46

Osobně se domnívám, že hlavní výhoda hnojiva s pozvolným uvolňováním je v tom, že zbytečně hnojivo neproteče do spodních vrstev (či dokonce do spodních vod). Jinak by asi nebyl problém to jednou za 14 dní pohodit.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 76.69 (?), 22.5.2009 11:29

No pořád jsem za kilo zhruba na pětině, takže jednou za měsíc hodím pár hrstí a je po legraci. Že bych tím kontaminoval spodní vodu to se opravdu nebojím. To mám horší svědomí z odstříkovačů v autě... :-)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci