Klematis



kopretina384 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (115) - 225.11 (?)
9.6.2018 16:52

Rostlina měla kořeny v sáčku, a byl přelepen samolepicí etiketou s nápisem Clematis. Nic víc, žádný obrázek. Listy byly malé, tak jsem po původu nijak nepátrala. Jsem začátečník, tak prosím o shovívavost, proto se tady ptám a domnívám se, že každý někdy začínal. Ostatním děkuji za náměty.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3   
               
host - 149.16 (?), 8.6.2018 9:51

Prostá výmluva, hlavně, že nějaká je. S takovým přístupem nebude nikdy nikde pořádek. Co tam dělala prodavačka, nebo prodavač, kteří by měli být vzdělaní v příslušném oboru.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 162.149 (?), 8.6.2018 10:01

Tak tam ten pořádek jděte udělat, vy mudrci. Tazatelka píše hypernarket. Kolik personálu tam asi je vzdělaného v oboru? Kolik by těch oborů muselo být? Viděl už jste někdy, jak se v HM prodávají sazenice? To prostě je nepozornost a neznalost kupujícího. Koupit angrešt místo klematisu?!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 149.16 (?), 8.6.2018 11:00

Nejsem mudrc, ale s takovým přístupem, jaký máte vy se neni co divit. Hypremarket je rozdělen na jednotlivé sekce, ve kterých se prodává jen určitý druh zboží. Tak by také měli být zaškatulkovaní prodavači, kteří by měli mít, alespo´ň malé povědomí, co prodávají a měli by o tom trchu něco věděl. Holt nedá se asi nic dělat, protože všude mají navrch moderní pravicová přiblbla.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 162.149 (?), 8.6.2018 11:07