Zakrslá třešeň - řez



ivan z okénka - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (800) - 184.133 (?)
12.2.2019 7:50

Hezký den. Věřím, že jde o nějakou samosprašnou odrůdu. Moc zakrslá mi nepřijde. Měl byste se podívat do literatury, jak se dělají vřetena třešní, řez na klik, jak se ohýbají větve. Při řezu (pokud neřežete přírůstek nad květními růžicemi) nedělejte ty krátké čípky, stromkům to škodí. Takhle bych to řízl já. Horní výhon bych dal pryč a ten s šipkou narovnal k nějaké opoře. 


Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2   
Hrabi - (3) - 222.2 (?), 11.2.2019 13:53, zobrazeno: 10640x

Dobrý den, hledám nějakého šikovného zahradníka, který by mi poradil jak nebo jestli zkrátit větve zakrslé třešně na balkoně. Jsem začátečník a rád bych, aby nezabrala v budoucnu moc místa a i tak něco vyplodila.

Děkuji a fotku pro info přikládám


Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
ivan z okénka - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (800) - 184.133 (?), 12.2.2019 7:50

Hezký den. Věřím, že jde o nějakou samosprašnou odrůdu. Moc zakrslá mi nepřijde. Měl byste se podívat do literatury, jak se dělají vřetena třešní, řez na klik, jak se ohýbají větve. Při řezu (pokud neřežete přírůstek nad květními růžicemi) nedělejte ty krátké čípky, stromkům to škodí. Takhle bych to řízl já. Horní výhon bych dal pryč a ten s šipkou narovnal k nějaké opoře. 


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 230.39 (?), 12.2.2019 14:13