Višeň - padá listí



host - 52.174 (?)
6.7.2010 7:42

Taky by to mohla být skvrnitost listů - viz zde.

moje višeň (morella) na to trpěla dost

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 251.243 (?), 5.7.2010 19:55, zobrazeno: 13330x

Dobrý den, jsem úplný nováček v pěstování čehokoliv. Nyní máme nově zahradu na ní krom jiného Višni. Plody má občas, ale co mne zaráží je 5.7 a některé listy žloutnou a už opadají - na zahradě už máme dost napadaného listí...  je to normální? Není podzim  

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
hauser - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (383) - 221.199 (?), 6.7.2010 0:32

Snad by to mohl být důsledek nadměrných srážek, moniliového úžehu a kdo ví čeho ještě, nevím, ale letos není normálního nic, ovoce žádné nebo jen na chuť, na stromech bují téměř všechny klasické i netradiční choroby, prostě  "svrab a neštovice."
Zdravím

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
MajuSKA - (20) - 106.33 (?), 23.7.2010 13:56

Plně souhlasím že letošní rok je opravdu bídný a člověk může být kolikrát rád že své rostliny vůbec udrží "při životě" natož aby čekal velkou sklizeň. sklízet můžeme letos možná tak mšice a slimáky

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
m3f - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5576) - 155.12 (?), 6.7.2010 6:32

Třešň Kordia začala žloutnout a opadávat, jako jedinou příčinu vidím její pobyt ve vodě. Vzhledem k bujnému růstu, k odrůdě (není samosprašná) a k úrodnosti (30 třešní za 4 roky) mi tato skutečnost usnadnila její pokácení. O kus dál třešeň v sousední zahradě, strom tak 20 let starý, kompletně žlutočervené listy.

Má to holka za sebou
Má to holka za sebou
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 52.174 (?), 6.7.2010 7:42

Taky by to mohla být skvrnitost listů - viz zde.

moje višeň (morella) na to trpěla dost

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci