Jak na mravence v kompostu?



tatnda - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1196) - 167.132 (?)
9.5.2013 23:12

nezoufejte, po překopání se stav zredukuje, pokud přesejete kompost, taky nějaké mravence zahubíte, žížaly se nastěhují i z okolí a ty co se nerozmnoží... píšou, že se stejně narodí z celého "vrhu" většinou jen jedna.Po přesetí nebo prokopání zalejte mraveniště vodou, musí se přestěhovat s vajíčky jinam.Pak zase rozkopejte a zalejte vodou, hodně vajíček se tak zničí.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2   
Jarka Plášková - (3) - 185.242 (?), 9.5.2013 22:39, zobrazeno: 19000x

Ahoj všem,

jsem defakto začátečník, máme dům se zahradou teprve rok, bývalý majitel na zahradě měl jen ovocné keře a stromy, žádné záhony ani kompost, ten jsem založila jako první a při včerejším překopávaní jsem zjístila, že v něm je snad milion mravenců, oni by mi ani až tak moc nevadili, spíš mi vadí, že žerou žížalí vajíčka a ty jsou v kompostu jak zlato.

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
tatnda - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1196) - 167.132 (?), 9.5.2013 23:12

nezoufejte, po překopání se stav zredukuje, pokud přesejete kompost, taky nějaké mravence zahubíte, žížaly se nastěhují i z okolí a ty co se nerozmnoží... píšou, že se stejně narodí z celého "vrhu" většinou jen jedna.Po přesetí nebo prokopání zalejte mraveniště vodou, musí se přestěhovat s vajíčky jinam.Pak zase rozkopejte a zalejte vodou, hodně vajíček se tak zničí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 220.186 (?), 9.5.2013 23:36

Zalila bych mravence vařící vodou - kompostu to neublíží a mravence omezíte.           Lída

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
tatnda - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1196) - 167.132 (?), 9.5.2013 23:53