Výsev a předpěstování sazenic ve skleníku



Radouš - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (257) - 7.142 (?)
23.4.2010 10:07

Jsem podobný amatér a zatím to praktikuji asi takto:

Na podzim vyseji salát (ne každý vzejde, je tředba koupit ozimý¨), na jaře pak se salátem pokračuji (ledový, celoroční apod.), seju už v únoru a stejně tak i ředkvičky, vše rovnou do půdy. V březnu doma do misek vyseju rajčata, v dubnu přepikýruji už ve skleníku do kelímků od jogurtu (0,5l), kterým nožem na několika místech seříznu dolní hranu. Používám i malé květináče z plastu a nejraději mám rozpojovatelné plastové kořenáče. Vše mám ve starých fotografických miskách, na táckách apod. V dubnu a květnu - opět v misce a pak v kelímcích pěstuji cinie,  ze sklepa vynesu d o skleníku "ohřát" chrysantémy pro pozdější výsadbu na záhon.  Malé mrzy skleník vydrží, mám tam dva sudy s vodou, které jej trochu chrání. V průběhu sezony mám ve skleníku tyčková rajčata různých druhů včetně malých cherry a na prostředním záhonu okurky - salátové. Záhony pokrývám černou netkanou textilií, nad nimi mám na několika podpěrách těsně pod střechou dlouhou vodorovnou tyč, ke které všechno vyvazuji.

  Papriky jsem zrušil - příliš chemie proti mšici, raději je kupuji. Na nic lepšího jsem nepřišel. Výhodou jsou snad nízké, silné sazenice rajčat, i když občas trochu nachladnou.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

host - 64.142 (?), 6.4.2010 15:03, zobrazeno: 13634x

Zdravím všechny nadšence zahrádkáře,