Psaní článků pro Zahrada.cz

host - 81.144 (?)
23.5.2023 21:57
Pane Fafaeli, nevím jestli je to váš blog, ale párktár jsem si zajímavě početl na jednom o lihovinách. Já jsem také jen trochu poučený laik, pokud se to tak dá říci. Já mám osobní zkušenost s tím, že provozovatel ukončil činnost blogu a všechno tím haslo a i když jsem se pokusil o obnovu jinde, už to prostě není ono a když se vyskytly potíže s tím, že mám zastarelé zařízení a software a nemůžu poblikovat, než kupovat něco nového a investovat do toho peníze, raději už nepíšu. To že zde chtel někdo psát odborné články bylo vyvráceno, přesto jsem vyjádřil obavu, že pokud někdo píše v poradenství, musí mít určitou odpovědnost. Nevím jaké zde má kdo velké zahrady a jakou kdy měl produkci ovoce a zda to ovoce i sám zpracovával na různé produkty, ale tím vším jsem si prošel a mohl bych se v určitém časovém období zařadit do kategorie malá farma. Takže jsem vlastně úspěšný laik, který má možná ještě v tudo dobu na jednotku plochy pěknější produkci, než leckterý soukromý zemědělec, který hospodaří na dotace. Bohužel to co se zde snažíte popsat je záležitostí lidské závisti a nepřejícnosti. Urodí se vám pěkná úroda ovoce jedné odrůdy, jiný řekne že je po té odrůdě ho. no. Urodí se vám jiná odrůda další rok a to hodnocení se opakuje. Jinak já nevím co se zde před lety stalo a proč lidi odešli...
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna

host - 120.205 (?), 18.5.2023 23:03
Pane Petře, já vím, že se dá koupit. Vždyť jen sekaček /krovinořezů máme asi devět, z toho tři aku a dvě na 230V. Takže další už jednak není na zimu kde uskladnit, druhak už teď je v tom dost peněz, na to dát za pořádný aku křovinořez přes tisíc eur. Možná jste ale ještě nezkusil sekačku která seká a sekačku která seká dobře ;) Ostatně právě ohledně rad a "rad" jsem při tom dnešním dešti napsal a zveřejnil jeden článek na svém webu. ZahradníkAmatér