Hnojení



host - 137.181 (?)
14.4.2009 11:06

Přesně takhle ošetřuji svoji polyantku.  Stříhat - na jaře suché větve až za první výhon nebo pupen jevící život a pak pečlivě a stále odkvetlé květy. Nestříkám, nezalévám (blízko je potůček). A jednou za rok cererit. Přežila několik rovodněných potůčků s nánosem a jednou i budozer, když toho nánosu bylo moc a zahrádka zlikvidovaná z 80%. Z toho co zbylo v zemi zase byly masově rudé květy.  Na místě je asi tak 40 let. Takže: Řádná AKLIMATIZACE, "festovní" druh a čisté prostředí. To vše vyléčí mnohé neduhy, nejen rostlin.

F.T.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

janislava - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (56) - 29.75 (?), 10.4.2009 9:20, zobrazeno: 7313x

Dobrý den,

jelikož jsem začátečník v pěstování růží tak Vám možná můj dotaz bude připadat srandovní.

Už jste začali hnojit růže? nebo mám počkat až sluníčko vytáhne všechny pupeny a lístky a teprve potom rostlince pomoci? Nebo ji už můžu teď na Velikonoce přidat trochu živin?

Děkuji moc

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Lili - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (337) - 205.239 (?), 10.4.2009 10:00

Hnojte, nečekejte!  Hnojit se dá jakmile rozmrzne půda. Čím dřív, tím líp. Povzbudíte tím jarní obrost i bohaté první kvetení.   Zdravím.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
janislava - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (56) - 29.75 (?), 10.4.2009 11:09

Děkuji, ještě dneska je holky pohnojím, ať se pomějou. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 152.202 (?), 10.4.2009 11:53

Dobrý den, sázela jsem v březnu nové růžičky. Dostaly trochu kompostu a lepší zeminy. Za jak dlouho po výsadbě je mohu ještě přihnojit, abych jim neuškodila? Už pěkně raší, nemohu se dočkat květů, jsou to mé první angličanky:)

 Díky za rady, Vlaďka

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 145.195 (?), 12.4.2009 16:30