Angela



dafa - (48) - 10.88 (?) 
16.6.2009 22:09, zobrazeno: 4652x

Dobry den,

   minuly rok jsem sem daval fotografii ruze o ktere jsem nevedel co je zac. Letos jsem po rozkvetu opet zacal hledat a hledat az jsem nasel si myslim tu spravnou. Jedna se o Angelu od Kordese 1984. Jsem si temer jisty tak doufam, ze mi to potvrdite.;-) Dcerka bude sice asi trochu zklamana, protoze z neznalosti jsme ji dali jmeno Princess Elise po ni (coz se mi zda i lepsi nez Angela.;-)), ale zase pan Kordes uz to nejak pojmenoval tak to nebudeme menit.;-)

Jedna se v podstate o nizkou ruzi cca 40cm, ktera ma dlouhe tenke vyhony, ktere smeruji do stran a padaji dolu. Voni lehce. Mimochodem je to jedna z mych nejoblibenejsich. Tento miskovity tvar kvetu moc v zahrade nemam. 

Diky za prispevky

Bez názvu
Bez názvu
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
   
host - 144.123 (?), 16.6.2009 22:56

Rekla bych ze to je Angela ale co je divne ze je jenom 40cm to by patrila pod miniaturni.Angela od Kordese patri pod moderni kerovou a ta ma vzrust az 1m20cm. Podle kvetu by to mela byt Angela.Pro dcerku ji muzete prejmenovat na Angel-Andel tak ze by to mohla byt Andilek Elise.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Lili - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (337) - 80.232 (?), 17.6.2009 12:04