Neroste a neroste



pechmanm - (32) - 169.105 (?)
22.9.2009 12:07
Dobrý den, děkuji za rady. Na jaře přesadím a ošetřím proti te nemoci. Do jake zeminy mam revu zasadit? Vsude mame jil a vicemene vse co sazim tak micham jil s klasickym zahradkarskym substratem, abych jil odlehcil. Diky za info a rady. MP.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2,  3   
pechmanm - (32) - 253.29 (?), 20.9.2009 21:18, zobrazeno: 18461x
Dobry den, loni zacatkem roku jsem zasadil toto vino a prakticky vubec nevyrostlo. Je to normalni? Zapomel jsem o jakou odrudu se jedna, ale udajne je velmi odolna. Dekuji za rady. M.Pechman
1
1
2
2
Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 93.15 (?), 20.9.2009 21:41
revu budu nyni sazet, nejsem vubec odbornik, tak studuju co jde... ale podle fotky mi prijde, ze jste to vysadil melce, myslim, ze nastepovana cast ma byt snad jen 5 cm nad zemí a vy revu mate asi stejne hluboko jako ve skolce...
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
jgeneral - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (165) - 209.246 (?), 21.9.2009 20:40

Révu doporučuji na jaře vyrýt, zasadit hlouběji a přihnojit dusíkem. Nezapomeňte ani na ochranu. Prtonospora Vám spálila spodní listy.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
pechmanm - (32) - 169.105 (?), 22.9.2009 12:07
Dobrý den, děkuji za rady. Na jaře přesadím a ošetřím proti te nemoci. Do jake zeminy mam revu zasadit? Vsude mame jil a vicemene vse co sazim tak micham jil s klasickym zahradkarskym substratem, abych jil odlehcil. Diky za info a rady. MP.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
zyjan - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (512) - 195.168 (?), 24.9.2009 14:31