Příspěvky uživatele - 160.145

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Rostlinka do jezírka, 31.5.2015 Obsahuje fotku
Dobrý den, do našeho menšího jezírka jsem koupila tuto rostlinku v zahradnictví. Jelikož jsem začátečník a rostlinka neměla žádný popisek, tak nevím, co to vlastně je... Poznáte to prosím někdo? Kvete? Hledala jsem na internetu ale žádná se mi nezdá... celý příspěvek >
Skimmer pro malé jezírko, 30.5.2015
Dobrý den, děkuji za odpovědi. Pod pojmem plovoucí skimmer jsem měl na mysli skimmer, který se přizpůsobuje výšce hladiny vody a nikoliv skimmer s vlastním čerpání vody. Uvažovaný skimmer samozřejmě hodlám připojit s čerpadlu Laguna, které jsem... celý příspěvek >
Skimmer pro malé jezírko, 29.5.2015
Dobrý den, máme menší jezírko o obsahu 3-4 kubíky. V něm máme tlakovou filtraci a čerpadlo o výkonu 40W (průtok asi 2500 l / hod.). Neustále bojujeme s řasami, voda je poloprůhledná, do zelena, letos na jařa byla až do hněda, na kamenech usazená... celý příspěvek >
Jak a kdy zastřihnout vysoké Thuje?, 5.8.2014
Já jsem stříhala koncem června...
Zajímavé ceny čerpadel, UV lamp a filtrů, 27.5.2014
Dobrý den, moc prosím o radu. Vybudovali jsme si s manželem před 3 lety malé jezírko o obsaho asi 2500-3000 l. Zakoupili jsme set tlakového čerpadla a tlakového filtru s UV lampou asi za 5000 Kč (v akci). Výkon asi 3000 l za hodinu, 40W., lampa si... celý příspěvek >
Acer palmatum dissectum garnet, 23.4.2014 Obsahuje fotku
ještě jedna fotka...
Acer palmatum dissectum garnet, 23.4.2014 Obsahuje fotku