Příspěvky uživatele - 168.167

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Ribier, Olšava, Okava a Julski Biser?, 11.3.2009
Olšavu mám také. Chemická ochrana je nutností, to potvrzuji. V mých podmínkách roste velmi slabě. Podle těch popisů by měly být odolnosti a růst J. Biser/Olšava podobné. Alespoň podle mých zkušeností tomu tak není... tedy pokud jsem nekoupil s... celý příspěvek >
Začínáte roubovat?, 10.3.2009
V roubování jsem začátečník. Před rokem jsem si koupil od soukromníka na trhu pěkný roubovák s dřevěnou střenkou. Bohužel jsem musel kompletně předělat ostří, protože byl broušený z obou stran. Celkem dobře drží ostří, ale zjistil jsem, že daleko... celý příspěvek >
vodárna - nerez?, 10.3.2009
Máte pravdu, je slyšet přes dvě zdi. Ale zase se dá sluchem kontrolovat stav. Pokud v koupelně slyším obvyklý zvuk v obvyklých intervalech, nemám důvod chodit do kotelny kontrolovat vodárnu.
Ribier, Olšava, Okava a Julski Biser?, 10.3.2009
Julski Biser... první úrodu čekám teprve letos, takže o chuti nemohu diskutovat, ale za ty dva roky co mi roste na zahradě: - nebyla napadena žádnou chorobou, roste bujně, letos u nás bylo minus 18-20 a mohu říci že mrazuvzornost je zatím 100%.
Ribier, Olšava, Okava a Julski Biser?, 10.3.2009
POLA... červenofialové velké bobule, zraje zač. září.
Dvoububnová sekačka, 10.3.2009
Jediný smysl plachetky u jednobubnovky je snad ten, že při najetí do krtiny nelétají kameny a hlína všude kolem. Při sekání velmi krátké trávy pomáhá řádkovat, ale pokud je trávy více, řádkuje sekačka i bez plachetky. Při extrémně husté a dlouhé... celý příspěvek >
vodárna - nerez?, 10.3.2009