Příspěvky uživatele - 174.168

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Jak vypěstovat banánovník?, 27.7.2009
Zdravím. Jsem začátečník, co se týká pěstování a rád bych nějaké exotické rostlinky a konkrétně banánovník, miluju banány, i když je jasné, že žádné nevypstuji :) Ale rád bych si banánovník zasadil. Jakým způsobem? Je potřeba nějaká ta odnož... celý příspěvek >
Zaštipování papriky, 27.7.2009
Zdravím. Mým paprikám se daří celkem dobře, jen občas postříkám, když vidím naznák mšic, ale nijak neřeším zaštipování. Je potřeba u paprik nějakým způsobem něco zaštipovat nebo není to tak nutné jako třeba u rajčat? Díky Robin
Avokádo a Mango? Zasazení, plody, 23.7.2009
Zdravím. Chci se zeptat, jakým způsobem mám zasadit avokádo a mango? Mám nejdříve nechat naklíčit někde na vatě a pak s klíčkem zasadit do hlíny (a jak?). Je možné, že mi to někdy něco splodí? Stalo se to někomu z Vás?
Postříkal jsem rajčata kuprikolem, 4.7.2009
Mě spíš jde o to, jak mám postupovat, když mám rajčata na balkoně a téměř vůbec na ně neprší? (nemůžou se skvrny smýt). Ochranná lhůta u kuprikolu je 7-10 dní. To znamená, že zase po 10 dnech bych je měl postříkat, i když budou stále takto... celý příspěvek >
Postříkal jsem rajčata kuprikolem, 3.7.2009 Obsahuje fotku
zde je to foto...
Postříkal jsem rajčata kuprikolem, 3.7.2009
Zdravim. Tak jsem postříkal ty rajčata Kuprikolem. Nevím, jestli jsem to namíchal správně 20g na cca. 5litrů vody, ale to tak barví? Mě to udělalo všude po dlaždičkách žluto-zelené skvrny! Správně jsem to namíchal? Je Kuprikol tak barvící přípravek?... celý příspěvek >
Co s tímto uvadlým rajčetem?, 3.7.2009