Příspěvky uživatele - 163.46

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Výsev kedlubny, 15.2.2012
Chci vysazovat ven a to tak v květnu. U nás je dlouho zima. Jsem úplný začátečník, takže jsem se výsevem řídila podle sáčku. Děkuji za názory, tipy a rady. Dnes jsem vysela papriky a pár rajčat, snad jsem taky neudělala chybu.
Výsev kedlubny, 14.2.2012 Obsahuje fotku
Ještě jedno foto.
Výsev kedlubny, 14.2.2012 Obsahuje fotku
Zdravím všechny, letos poprvé zkouším vypěstovat si vlastní sazenice. Minulý týden jsem zasela celer a kedlubny. Ty vzešli celkem rychle, ale připadají mi takové slabé a vyčouhlé. Nevíte, kde jsem udělala chybu. Chci vysadit ještě jednu várku, tak... celý příspěvek >
Lepové pásy, 21.2.2010
Vyrábíte si někdo žluté a bílé lepové pásy/desky proti vrtuli třešňové nebo pilatce na švestkách sami doma pomocí nevysýchavého lepu Chemstop - Ekofix? Poradte mi jak a z čeho je vyrábíte. Dá se Chemstop nějak naředit, aby ho bylo... celý příspěvek >
Mrkev plná červíků, 1.1.2010
Takže vážení, nesnažte se namluvit zahrádkářům a zemědělcům, že se pochmurnatka mrkvová lekne nějakých hrůbků a bude po červivosti mrkve. Hrůbek v tomto problému na malé ploše zahrádkáře nic neřeší. Všichni víme, že pochmurnatka má dvě... celý příspěvek >
Rozpor - hořká pihovitost vs. Wuxal kalcium, 26.7.2008
A když koupím samotný chloridn vápenatý, jakou koncenrací stříkat jabloně?
třapatka - rudbekie - echinacea, 22.6.2008
Tato rostlina se dá sehnat za 30 až 40 Kč v zahradnictví !!!  Za 100 Kč je drahá!
dluzicha - heuchera palace purple, 22.6.2008
Mám již několik let krásnou dlužichu s tmavě červenými listy, má málo kořenů, koření velmi mělce, proto vyžaduje vláhu. Ale i když je sucho, nebo po zimě vypadá špatně, vždycky se vzpamatuje.