Příspěvky uživatele - 19.114

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Roubování meruněk, 29.12.2015
Jsem na roubování amatér. Přitom jsem narouboval na švestkové podnože /nálety/ velkopavlovickou meruňku bez problému /cca 10 stromků - něco pro mne, něco sousedům/. Bez problému se ujaly i rouby za kůru na větve které měly tloušťku okolo 5 cm. Že by... celý příspěvek >
Keř na suché nepříliš úrodné místo - doporučení, 26.11.2015
Z dosud navrhovaných keřů je nejvíce navštěvovaný včelkami pámelník. A to jak bílý tak i fialový.
Kiwi u plotu, 25.11.2015 Obsahuje fotku
Když u plotu tak u plotu. Actinide arguta - Durbaton Oaks. Plody z listopadu.
Tomel pro republiku, 25.11.2015 Obsahuje fotku
Po pěti letech od výsadby jsem letos sklidil první úrodu - Tomel Nikita's Gift (Nikitskaja bordovaja). Chuť plodů je excelentní!
Co to je za keř?, 9.11.2015
Možná ořechoplodec clandonský.
Podivná mirabelka, 14.10.2015
Děkuji za postrčení! Zadal jsem si vaše názvy do vyhledávače a získal potřebné informace.
Podivná mirabelka, 14.10.2015 Obsahuje fotku
Adi před třemi roky jsem v zahradnictví koupil slivoň s názvem ŠPENDLÍK. Prodejci ji vychválili tak, že jsem neodolal. Zatím nekvetla a tudíž ani nerodila. Prosím podívejte se na přiložené foto, zda je jí možné blíže identifikovat. Popis: Růst je... celý příspěvek >
Chilli papričky - pěstování v květníku, 25.8.2015
Dostal jsem darem květináč s malými žlutými papričkami které rostou špičkami nahoru. Jsou dlouhé asi dva cm a je jich tam cca 15 ks. Podle mne jsou to ozdobné papričky, ale prý jsou i jedlé a velmi pálí. Máte někdo s takovým druhem zkušenost? Zejména... celý příspěvek >
Odšťavňovač na rybíz - protlak, 25.6.2015