Příspěvky uživatele - 121.114

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Jabloňová stěna, 17.3.2011
Pane Adame, děkuji moc za odpověď. Každý strom je jiná odrůda, bohužel jsem začátečník, tak to nepoznám. Zkusím pro letošek zastavit veškeré další stříhání a budu sledovat, kde co a jak roste a potom uvidím co dál. Ještě jsem se chtěl zeptat, Vy... celý příspěvek >
Jabloňová stěna, 14.3.2011
Dobrý den, vidím, že p.Adam je opravdový odborník, proto bych se zeptal na řez jabloňových stěn. Tchán ořezal všechny nové přírůstky za druhým očkem. Budou tyto jabloně vůbec rodit? Bohužel neznám odrůdy, zahradu jsme koupili před dvěma lety. Nerad... celý příspěvek >
Rez jabloní, 13.3.2011
Ve stříhání stromů jsem začátečník, a proto se řezu jabloní vedených na drátech jako stěna, ujal tchán, který tvrdí, že ví, jak stříhat stromy. Proto se ptám. Je normální řezat na jaře všechny nové větvičky za druhým očkem? A odřezávat až do léta... celý příspěvek >
Papriky - klíčivost semen, 13.3.2011
Nádhera, mě letos u paprik zasychají konce lístků a spodní dva listy mi skoro od všech opadaly. Nechtělo by to rosit? Děkuji
Ako strihať?, 13.3.2011
Dobrý večer, chtěl jsem se zeptat. Tchán se rozhodl ostříhat jabloně vedené na drátech jako stěna. Každou novou větvičku zastřihl za druhým očkem. Potom neustále až do léta odstříhává každý měsíc nově narostlé větvičky se slovy, že jde všechno do... celý příspěvek >
Papriky - klíčivost semen, 28.2.2011
Díky za odpověď, ale bez krytu jsou už minimálně 2 týdny, jednou za týden rosím lignohumátem a zálévám zespodu. Okno je na západní stranu, teplota v pokoji 22-23 stupňů. Uvidíme za týden, třeba se to zlepší.
Papriky - klíčivost semen, 28.2.2011