Příspěvky uživatele - 207.66

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Ořezání starší švestky, 26.3.2013
Děkuji za reakce, pozitivní zpráva je, že se s tím dá podle vás něco dělat, ale potřebovala bych vědět něco konkrétního - jestli můžu jen regulovat přírůstky (o kolik), nebo si můžu dovolit zaříznout i do staršího dřeva atd. Chápu, že se špatně radí,... celý příspěvek >
Ořezání starší švestky, 25.3.2013
Dobrý den, jsem laik, který se začíná starat o starší zahradu, proto prosín o radu týkající se dvou švestek. Nejedná se o "pravé" švestky, ale původní majitel tomu říká pološvestky - mají modrou barvu, ale jsou velké jako slepičí vejce, takže asi... celý příspěvek >
Vyhodit nebo zachránit?, 11.7.2012
Dobrý den, mám po dědovi zahradu u chaty o kterou se začínám starat. Vždycky tam byla vysázená záplava rybíru a angreštů, úroda obrovská, keře nádherné a zdravé i přes to, že ke konci už byly zarostlé trávou, protože děda nestíhal. Přišlo ale... celý příspěvek >
Místnosti plné much - co s tím?, 21.5.2012
Děkuji všem za příspěvky, opravdu to asi bude chtít opravit obložení, jenže zahrada i chata jsou tak zanedbané, že nevíme co dřív, tak jsem myslela že nový nátěr a utěsnění starého obložení ještě počká. Je to přece jenom finančně a hlavně časově... celý příspěvek >
Místnosti plné much - co s tím?, 19.5.2012
Lído děkuji za reakci, i když je úplně mimo. Vím jak jste to myslela, ale tady není problém v tom dostat ty mouchy z místnosti, oni by rády uletěly ven, jenže nemají kudy. Místnosti jsou přes týden zavřené, takže polovina co jich odněkud vyleze... celý příspěvek >
Místnosti plné much - co s tím?, 19.5.2012