Příspěvky uživatele - 187.206

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Jak dál stříhat vinnou révu?, 3.11.2019 Obsahuje fotku
Jsem taky začátečník, ale na podzim bych nic nestříhal. Nechat to na brzké jaro. Tuším, že kontejnerované odrůdy se zasadí a další rok zjara se zastřihnou nekompromisně na 2 očka a nechá se růst kmínek. Ty vaše se mi zdají "ulité". Nezaléváte... celý příspěvek >
Hmyz a stolní odrůdy, 23.9.2019
Tohle vlákno zrovna nemá kromě Oslavanu jediný odkaz, takže skoro o ničem(ten "sáček" nahoře se šňůrkou taky hledám.
Co vaše réva 2019?, 30.7.2019 Obsahuje fotku
Zjara jsem vysadil řadu révy. Cabernet Cortis, Solaris a několik stolních.(365 m.n.m, jižní strana, střední Čechy) Bavím se tím, mám na to čas, takže okopávám, vyvazuju a hraju si s ním. Myslíte, že má smysl mezi jednotlivé hlavy vysít... celý příspěvek >
Co vaše réva 2019?, 29.7.2019 Obsahuje fotku
Letos jsem vysadil v dubnu taky asi 50 sazenic, 2 neobrostly vůbec, zbytek ano. Jedna ale rovněž obrazila, ale pak zvadla a nakonec zaschla ůplně. Myslím, že má do jara čas a když bude vypadat jako "mrtvá", tak bude v dubnu... celý příspěvek >
Zalistky na buducom tazni, 17.7.2019
To mě taky napadlo, že jak budu dráty natahovat, tak že mezi sloupky nasadím na jednu strunu hliníkové plíšky s dírou se zářezem a do druhé se zaklapne a bude držet struny u sebe a jak radíte, že se vzdálenost zmenší a bude stěna líp držet. A když... celý příspěvek >
Vinná réva nerodí. Loni ještě bylo pár hroznů, 14.6.2019
Manželka mi jednou chtěla pomoct, tak ostříhala jednu hlavu u pergoly, která dávala tak 5 kilo ivíc každý rok. Ten rok ale nerodila ani hrozen. Nenechala jediný roční výhon..
Postřik na pilatku, 30.4.2019