Příspěvky uživatele - 154.50

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Snáší - nesnáší?, 3.11.2016
Dobrý den, jsem chovatel začátečník, letos na jaře jsem si ze slepičárny koupila 10 nosnic Lohmann Silver, rok ve snášce. Příští rok na jaře jim tedy budou 2 roky. Zatím snáší dobře, denně seberu 8-10 vajec. Chtěla bych se ale zeptat, jak poznám... celý příspěvek >
Krmení, 4.8.2016
No, to se holky u Vás mají dobře. Myslím že jim dopřáváte až moc. Pokud mají dostatečně velký výběh což si myslím že 300 m2 je tak je stačí krmit 1 x denně, sami si nahrabou, najdou broučky a žížaly. Já mám celkem 15 slepic, vyřazených ze slepičárny... celý příspěvek >
Otevírání - zavíraní dvířek kurníku, 13.7.2016
Jeden chovatel mi poradil otevírání kurníku ze starého natahovacího budíku. Budík natáhneme na požadovaný čas otevření, na natahovací klíček se přidělá špulka od šicího stroje s vlascem. Když budík začne zvonit, klíček se začne otáčet a navíjí... celý příspěvek >
Kurník, 13.7.2016
Dobrý den, někde jsem četla, že na čmelíky pomáhá také vyčoudit kurník sirnými svícemi. Zkoušel jste to někdo, jaký byl výsledek? Čmelíky v kurníku tedy nemáme, nebo alespoň si to myslím. Naše slepice se hodně peleší v suché hlíně, to prý je také... celý příspěvek >
Dezinfekce králíkárny, 11.5.2016
Super, přesně tohle jsem potřebovala vědět Moc děkuji Petra
Dezinfekce králíkárny, 11.5.2016
Dobře, děkuji to mi ohledně očkování stačí. A co se týká té kokcidiozy, to stačí když už budou přeléčeni? nebo se musí po nějaké době znovu lék proti kokc. podat? Díky Petra
Dezinfekce králíkárny, 11.5.2016
No dobrá, koukám že jste velkým zastáncem očkování. Takže kdy? Kolikrát očkovat, proti jakým nemocem?
Dezinfekce králíkárny, 11.5.2016