Příspěvky uživatele - 166.104

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Různé maliny v jednom záhonu, 20.4.2016
Díky za inspiraci, právě řeším podobný problém, mám remontatní, které u nás často nestihnou dozrát. Myslela jsem, že je zlikviduji a místo nich vysadím klasické jednou plodící. Teď to asi udělám tak, že ty jednouplodící přisadím k remontantním, a... celý příspěvek >
Odrůda Pinova, 9.10.2015
Díky za porovnání koupených a vypěstovaný jablek. Jo jo, ta pevná dužnina mi vyhovuje a sladká chuť taky - nemám ráda kyseláče. Prostě je to jablko pro mě jako dělané
Odrůda Pinova, 6.10.2015
Nevím, nejsem odborník - možná to jsou ještě loňské zásoby - v těch skladech s chemií to možná vydrží několik let Je fakt, že po pár dnech doma se to nedalo srovnat s chutí a konzistencí jablka těsně po koupi... Chuť byla mdlejší a trošku to změklo... celý příspěvek >
Odrůda Pinova, 2.10.2015
Prosím, neměl by někdo rouby jabloně Pinova? Dnes jsem si je koupila v hypermarketu Albert a musím říct, že jsem dlouho neměla jablko, které by mi tak chutnalo. Každý má prostě jiné chutě a mě se koupená Pinova ze Slovenska do chutě vyloženě trefila... celý příspěvek >
Elektrická řetězová pila Lidl za 1.690, 26.9.2013
Tchán ji koupil na příležitostné řezání na chatu a do dílny. Po třetím řezání v dílně došlo k vytržení šroubu (z plastu) držícího lištu. Reklamováno v Lidlu, reklamace uznána, peníze vráceny přístup prodejce super. Omlouvám se za stručnost, ale... celý příspěvek >
Višeň Meteor Korai, 20.4.2012
Diky za zkušenost se skolkou ve Straznici. Bohuzel uz asi neposilaji :-(
Višeň Meteor Korai, 19.4.2012