Příspěvky uživatele - 10.88

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Queen Elizabeth, 21.6.2009
:-) Diky. Jsem si jisty, ze to neni ona..Ale co to muze byt zatim netusim..Treba po dvou letech zjistim, stejne jako u Angely.:-)
Angela, 19.6.2009
Tak to mame Lili asi stejnou Angel Elise.;-) Diky za ten nazev.. David
Angela, 16.6.2009 Obsahuje fotku
Dobry den,    minuly rok jsem sem daval fotografii ruze o ktere jsem nevedel co je zac. Letos jsem po rozkvetu opet zacal hledat a hledat az jsem nasel si myslim tu spravnou. Jedna se o Angelu od Kordese 1984. Jsem si temer jisty tak... celý příspěvek >
Queen Elizabeth, 16.6.2009 Obsahuje fotku
Zapomel jsem se prihlasit.:-) Ale zde dalsi foto..
Queen Elizabeth, 16.6.2009
Anomalni poupe to opravdu neni. Jsou vsechny takove jako na fotce. Dnes jsem shodou okolnosti sel opet s fotakem zahradou a cvakl jsem si i tuto zahadnou Elizabeth, tak za chvili pripojim foto.;-)   D.
Zvlastni utvar misto kvetu, 11.6.2009
Diky, takova prdka a takovy koule to dela.:-) D.
Zvlastni utvar misto kvetu, 11.6.2009
Tak to jsem vubec netusil. Diky moc. Hledam na internetu, ale nemuzu nikde najit zadnou fotku jak tahle potvurka potom vypada, kdyz vyleze z hnizda.:-)
Queen Elizabeth, 11.6.2009 Obsahuje fotku
A dnes jeste jeden.;-) Mam na zahrade ruzi kterou jsem koupil jako Queen Elizabeth(Queen of England), ale ted si nejsem jisty. Mam ji druhym rokem a proti fotkam na Helpmefind mi pripada trochu moc "zihana". Neporadite nekdo jestli je to normalni... celý příspěvek >
Zvlastni utvar misto kvetu, 11.6.2009 Obsahuje fotku
Dobry den, asi predevsim Lili by mohla vedet copak se mi to vyrasilo na me ruzi.:-)Utvar vyrostl misto kvetu a je na rosa glauca. Poradite? Foto prikladam.. Diky David