Příspěvky uživatele - 176.238

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Porovnání plodů, 30.9.2009
Chtela bych si letos vybrat dalsi jablunku.Rozhoduji se mezi James Grievem a Diademem (ten ale neznam). Take mezi Prusvitnym letnim a Discowery (ten taky neznam). Pudu mame spis jilovitou a jsme asi 400m n.m. Mate s nimi nekdo zkusenosti a... celý příspěvek >
Slivoňe? Renklody?, 30.9.2009
Dobry den, rada bych si letos zasadila nove stromky a jsem dost laik. Prosim poradte - jaky je rozdil mezi slivoněmi a renklodami? Mame pozemek asi 400m n.m. a spise jilovitou pudu. Co by se k nam lepe hodilo? Moc dekuji.
Hobliny ze dřeva, 9.9.2009
Dekuji mnohokrat, zkusim vicero postupu a uvidi se.
Hobliny ze dřeva, 25.8.2009
Dobry den, na to bych se rada zeptala, jak hobliny meni pH pudy? Jsem zacatecnice a rada bych si zmerila pH pudy na me zahrade... stacil by takovy ten lakmusovy papirek??Asi blbost, co?Neporadili byste mi?Taky jsem slysela, ze se to da zjisti podle... celý příspěvek >
Rozmístění stromků, 1.6.2008
No, to mi tak uplne nedoslo. Tady u nas se kazdy paprsek brzy zjara hodi, to je fakt. Jeste to promyslim. Treba by se dal udelat jen takovy pulmesicek, otevreny, prave aby jen trosku zmirnil fukavice, ktere u nas na kopci kraluji stale. Dekuji.Z.
Jake druhy vybrat?, 1.6.2008
Diky, diky. Hned si neco zjistim o Vande i Hance. Je pravda, ze s temi starymi odrudami jsem asi mela "velky voci". Tusim, ze je pak potreba se stromum opravdu zkusene venovat, ale hlavne me odrazuji ty postriky. At vam zahradka kvete... celý příspěvek >
Rozmístění stromků, 23.5.2008