Rajčata 2018/2



Registrovanýuživatel - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (407) - 218.212 (?)
19.8.2018 18:36

Vy budete nejspíš nějaký ten profík co otáčí sklenice při zavařování, takový ten \"Ze zálohy\" ne? Nevidím Váš názor. Jinak ta fotka stojí za nic takže se nedá poznat jestli je barva oranž. jako nezralé stupické nebo je to oranžová oranž.rajčete. Podle tvaru, odpovídá stupickému, takže logický závěr, Vy profesionální názore \"záměno\".

Jinak děkuji za uznání, začínám být slavný a profesionál, tak to uvedu na správnou míru, jsem amatér co hledá info na internetu a používá logiku, toť vše.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  11,  12,  13,  14,  15   
            
Teta Jana - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (289) - 148.29 (?), 16.8.2018 15:41

Já se domnívám, že rajčata jsou "uvařená".

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 45.205 (?), 19.8.2018 14:41

Zdravím,

prosím o pomoc, kromě jiných jsem zkušebně vysadil na záhon i Stupické skleníkové - rostlina je cca polovoční velikosti (než např. Start S F1, Stupické polní rané...) a má obří oranžové plody. Je to tak správně, nebo se někde stala chyba?

Děkuji za informaci.

Jarda


"Stupické skleníkové"?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Registrovanýuživatel - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (407) - 218.212 (?), 19.8.2018 17:42

Asi se uvařili(dozráli) dřív než stačili vybarvit, sklidil jsem oranžové Garmošky, protože už byli měkké jak máslo a po rozkrojení jsou uvnitř tmavě rudé.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 187.63 (?), 19.8.2018 18:20

Stupické polní rané je rajče a ne kukuřice, která je po uvaření oranžová. Vaše odpovědi jsou stále více a více profesionálnější, ale i tak se záměna odrůdy dá okecat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci