Jakou zeleninu na volné záhony?



host - 162.128 (?)
7.7.2011 17:26

ja jsem na volne zahony ted vysela salaty, roketu, kedlubny, spenat, kopr.  Fenykl je taky dobra volba. Redkvicky budu davat asi az v srpnu, chteji chladnejsi pocasi (taky je v srpnu mozne vysit ozimou cibuli). A tez je mozne ted v cervenci vyset cinske zeli.   

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2   
host - 246.115 (?), 6.7.2011 20:06, zobrazeno: 13175x

Prosím o radu, jakou zeleninu můžu nyní vysadit na uvolněné záhony po hrášku a salátu?  A ještě jeden dotaz? Poslední 2 roky jsem měla plno brokolice, letos ani jednu - všechny jdou hned do květu. Co je špatně? Jsem začátečník, děkuji

Petra

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
mičurinec - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3092) - 93.15 (?), 6.7.2011 22:13

ohledne brokolice Vam presne neporadim..ze by jina odruda, byla F1? Jinak jeste muzete vysit cervenou repu, ale bude mit mensi bulvicky..., samozrejme lze vysit redkev - obzvlast cerna kulata - lze ji uskladnit i na zimu, v tuto dobu se bude brzy vysazovat kvetak... a vsechny ostatni kostaloviny

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 97.78 (?), 6.7.2011 23:03

Hraniční termín je pro poslední výsevy hráchu - a vůbec mu nevadí, že jste ho z téhož záhonu právě sklidili, naopak, vyhovuje mu to, protože "kamarádské" bakterie už v půdě jsou po předchozím hráchu. Také mrkev by ještě narostla, ale bylo by vhodné ji ochránit proti pochmurnatce. Nebo špenát. Beruna

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
mičurinec - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3092) - 93.15 (?), 6.7.2011 23:13

jen jeste podotknu, ze u mrkve vybirejte karotku, ta je rana, klasicka mrkev by to jiz nemusela stihnout! a spenat nedavejte po salatu...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci