Turbo kvasnice



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4   
                     
Standa_HK_ - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1484) - 223.242 (?) 
1.11.2018 18:32

Myslím si, že někdy je i praktická zkušenost k ničemu, když je výsledek špatně interpretován. Nejhorší je, když při interpretaci zapomene "hlásný trouba" přiznat vlastní chybu.

Např. použije dva totožné vzorky a kvašení se mu zastaví na stejné hodnotě pro různé typy kvasinek. Neověří zbytkový cukr a plká, že ty drahé jsou k ničemu (přitom není chybou kvasinek, že už nemají co žrát).
... nebo nemá srovnávací vzorky a tak pokračuje v tvrzení, že za velké prachy získal lepší výsledek
... nebo.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
Alkohol esence - vše pro domácí výrobu lihovin, piva i vína včetně kvasnic, aromat, filtrací, soudků.
                     
host - 46.152 (?), 8.12.2018 20:30
Je vidět, že tu hodnotí ten, kdo nezkusil. Zkusil jsem cukerný roztok kvasit lékařskými a turbo. Výtěžnost na 20 L kvasu o víc než litr kořalky rozdíl. Doba kvašení skutečně jak píšou. Obojí kvasilo ve stejných podmínkách. Turbo dvěma kanystry 25l ve kterých kvasilo 20, vytopily špajzku na 24°. Teplota kanystrů první 2 dny i překročila 30.! Bohužel, kvasnice se nepovede uchovat. Po rozkvaseni jsem odebral do skleničky a uložil do lednice. Po týdnu do vlažného cukerného roztoku a neudělaly nic. Sediment z kanystrů se taky znovu nerozjede. Kanystry jsem zakládal oba z jednoho pytlíku, tedy takřka poloviční dávkou. Hodlám tedy zkusit příště spíš jen v misce nechat rozjet kávovou lžičku a to po pár hodinách použít na založení kanystrů
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 46.152 (?), 8.12.2018 20:31
Pekařskými
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 37.211 (?), 23.2.2019 16:10

Od chvíle, kdy jsem tohle vlákno založil jsem udělal dost pokusů.

V nich turbokvasnice jednoznačně vedou.