To je známá věc. Chcete-li prodávat dráž nějaký výrobek srovnatelných vlastnosti s jinými, již známými, máte dvě možnosti:
1. Buďto můžete ten nový vychválit a přiřknout mu skvělé vlastnosti, které nemá
2. nebo pomluvit ten starší, již prodávaný.
První způsob skýtá riziko, že si zboží zákazník koupí, pozná, že ty vlastnosti nemá a omlátí vám ho o hlavu. Druhý způsob je bezpečnější a taky častěji používaný. Obchodník nabízející dražší gumy, fasádní barvu, oční čočku či endoprotézu, obvykle víc mluví o nevýhodách levnějších variant, které často ani nezná.. Kdyby prodejce turbokvasinek sliboval vykvašení 25% lihu, zákazník by brzy zjistil, že je to blbost. Když pekařským kvasinkám přiřkne pouhých 8%, může se rázem chlubit dvojnásobnou výtěžností. No, nekupte to!