Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

To je známá věc. Chcete-li prodávat dráž nějaký výrobek srovnatelných vlastnosti s jinými, již známými, máte dvě možnosti:
1. Buďto můžete ten nový vychválit a přiřknout mu skvělé vlastnosti, které nemá
2. nebo pomluvit ten starší, již prodávaný.  
První způsob skýtá riziko, že si zboží zákazník koupí, pozná, že ty vlastnosti nemá a omlátí vám ho o hlavu. Druhý způsob je bezpečnější a taky častěji používaný. Obchodník nabízející dražší gumy, fasádní barvu, oční čočku či endoprotézu, obvykle víc mluví o nevýhodách levnějších variant, které často ani nezná.. Kdyby prodejce turbokvasinek sliboval vykvašení 25% lihu, zákazník by brzy zjistil, že je to blbost. Když pekařským kvasinkám přiřkne pouhých 8%, může se rázem chlubit dvojnásobnou výtěžností. No, nekupte to!

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 15 a číslo 17.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika