problém je, že sa na to pozeráte z hľadiska pravda/lož, resp. či si to niekto kúpi za tú cenu a to je úplne chybný pohľad. pozrite sa na to z pohľadu vstupných nákladov, resp. investícii do sadu, prenájmu pôdy, pestovateľskej činnosti a pod. pozrite sa na to z hľadiska výrobných a skladovacích kapacít a v nekonečnom rade zamerajte sa na cieľovú skupinu zákazníkov a odbytové kanály. toto si nekúpi bežný človek, aby to vychľastal doma. je veľa oblastí v čr a sr, kde je potenciál daný produkt predávať. okolie karlových varov, krkonoše. tatry, kúpeľné mestá a pod. kde klientela chce ochutnať miestne špeciality, veľmi solventná klientela. určite každý z vás dostal niekedy darček - fľašu a verte, že človek, ktorý vám ju dal, tak zrejme nikdy v živote tak drahý alkohol nepil. toto je veľmi dobrý projekt, akurát sa na to treba pozrieť inými očami :)
mne stále chodí po rozume "z hovna bič neupletieš", ale dá sa to :)