Phalaenopsis - jak ustřihnout stvol?



dana smékalová - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (67) - 144.98 (?)
15.11.2008 19:19

píšete, že vyvazujete orchidky na kůru.Viděla jsem to hodně na netu, ale nevím jak na to.Jsem uplný začátečník(první 2 jsem si koupila v létě, pak jsem měla narozeniny -a už jich mám 10)Mám výrobnu knedlíků a orchidky mám na okně kanceláře.Je tam pořád vlhko, takže ani nemusím rosit ani namáčet.V e dne je tam teplo a v noci tak kolem 15.Manžel mi udělal zimní zahradu, ale tam asi dám ostatní a holky nechám v kanclu.Ale můžete mi poradit a popsat to vyvazování?Dík Dana

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
                     
host - 50.155 (?), 9.11.2008 12:16

Jiří: opět děkuji za obsažnou odpověď. K tomu máčení. Jednou jsem nechal přes noc nějakou orchidku myslim že to bylo Epidendrum radicans, hned po vytažení bylo znát že to byla chyba veliká, kořenové špičky to nezvládly, později odešla větší část kořenů.  Dlouhodobá vlhkost jednoznačně orchidkám škodí. Některé druhy budu radši umíněně pěstovat na kůře i za cenu menších rozměrů a častější zálivky.