výběr tlakové myčky



   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
                     
host - 4.243 (?) 
27.3.2009 8:40

Dobrý den René, ano tento ventil jsem měl problém včera z těla dílu dostat ven. Musel jsem to za tu tyčku uchytit do kleštin hlavy soustruhu, abych ji čímkoli jiným neponičil a nepodrápal. Šel opravdu ztuha, ale je venku. Pod ním humus a bordel stejně tak na té tlačné pružině. Když už se v tom tak rýpu nakoupím nové O-kroužky, to je zanedbatelná položka, ale ne u Karchera, u normálního spocializovaného prodejce na tento druh těsnění a neměl by být problém. 
O kuličkových ventilkách co psal Robert jsem je našel a zdá se nemají chybu.
Měl bych ještě jeden dotaz. Díly, co mají na sobě O-kroužky a patří do děr bych asi měl před zpětnou montáží něčím přimáznout. Lze použít vazelína na vodní čerpadlo motoru? Myslím to je A2, nebo je nevhodná?
Pánové Roberte a René díííky, já to snad na základě vašich dobře míněných textů oživím!!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 11.107 (?), 29.3.2009 11:14

Dobrý den pánové, poprosil bych o radu. K 520 M voda v oleji, takže emulze. Znamená to vyměnit obě těsnění. Jak dole tal to co je v hlavě. myslím si, že měnit ten silon. kus mezi oběma těs. kroužky není třeba neb netěsní ale jen vede a tlačí na těsnění v hlavě. Napadlo mě ale, když už to mám tak rozdělané podívat se na ten tlak. ventil, že bych vyměnil nějaký ten O-kroužek. Sundal jsem krycí plech ventilu, který drží dva šroubky a vůbec mě nenapadá jak dál. Civí na mě tyčka ventilu kolem ní silon v díře a nic co by naznačovalo jak s tím ven. Otázka taky je zda to je vůbec demontovatelné.
Žádám vás, hlavně pány Roberta a Reného, o pár řádek, zda mnou zamýšlené výměny postačí k opravě případně doplnění a nějakou radu jak na ten ventil a zda vůbec. Do poslední chvíle stroj jel bez problémů a jen náhodou, při jeho ukládání jsem si všiml, že z něho kape "mléko". Stár třináct let.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 154.90 (?), 29.3.2009 12:47

Vaše úvaha je správná, musíte vyměnit gufera a manžety, ostatní díly, pokud vypadají nepoškozeně můžete nechat. Je potřeba ovšem zkontrolrvat důkladně vrchní ložisko (hlavně dosedací plochu pístů) a písty zespodu, protože pokud toto běhalo v emulzi, tak tyto díly bývají poškozeny. pokud jsou na ložisku drápance od pístů, a na pístech vespod jsou plošky, tak jsou tyto díly nepoužitelné. Dále na písty přiložte podél šupleru, nebo jiné naprosto rovné pravítko. Písty v místech průchodu manžetami mívají zmenšený průměr a v takovém případě by již nešly použít. Jak na vytažení řídícího pístu nevím, musel bych mít stroj před sebou, snad poradí René.  Robert

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 29.3.2009 16:02

Troufnu si říci, že jsem moji závadu odhalil za včas a čvachtání ve směsy oleje s vodou bylo krátkodobé. To vrchní ložislo po pterém běhají pístky je takový věneček s kuličkama proti němu od motoru miska s žlábkem na ty kuličky a je stejně, jako písty netknutý. Prověřím ještě to tělo pístků. Kupovat i nové písty by ale už bylo na pováženou. Nevím jejich cenu, ale když gufero do hlavy stojí cca 55 kč bez DPH a jsou tam tři tak cena nových pístků bude pěkná pálka.   Jinak jsem vypral to kul. ložisko 6304 od emulze, vněmž se točí hřídel motoru. Je bez vůle a bez sebemenšího optického náznaku strádání v emulze. Děkuji Roberte za reakci a rád si počkám co případně ještě napíše Rene

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.130 (?), 30.3.2009 11:40

Tlakový ventil (to je ten, s tou "trčící" tyčinkou) se nejlépe vyndá tak, že za pomoci kusu hadry, kterou jej zakryjete zapnete na vteřinu stroj a tlak jej vystřelí ven do použité hadry. Nemělo by se jinak stát nic hrozného, ale pokud jej chcete vyndat mechanicky, pomocí kleští, mohlo by dojít k jeho poškození. Pokud jsou špatné písty, tak sew oprava opravdu již prodraží a je na zvážení, zda stroj opravit, či ne. Olej se dává motorový 15W-40. Ovšem nenalévat plnou převodovku - při práci by mohlo dojít k vytržení těsnění v důsledku zvětšení objemu oleje zahřátím a našleháním. René.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 121.155 (?), 30.3.2009 15:15

Pekny den, Panove pripojim do teto diskuze dotaz: mate nekdo zkusenosti s tlakovou myckou "Bosch AQUATAK 100 PLUS". Vyrobce uvadi ze ma take kovove cerpadlo a cena cca 3200,-. Diky Petr K.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 30.3.2009 20:20

René, proč se dává motorový olej? Chápu, že převodové oleje typu PP jsou husté, ale ty "moderní" řidiny do převodovek jsou také nevhodné? Proč? Mám pohromadě všechna těsění a snad zítra budu kompletovat. Tak se ptám. Díky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.130 (?), 31.3.2009 8:12

Druh oleje určuje výrobce. Proč se dává motorový olej je v první řadě jeho rpzhodnutí a asi je motorový vhodnější u těchto druhů převodovek více, než převodový. Tak, držím palce, ať to "frčí". rené.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 1.4.2009 19:57

Chtěl bych oznámit, že já mám hotovo!!! Myčka K 520M funguje jak má, nic a odnikud neteče. Trénoval jsem s ní asi jen pět minut a zatím bez závad.
Chtěl bych taky poděkovat pánům Robertovi a Renému za jejich názory a rady, které mi pomohly "jak na to" a abych neobjevoval ojevené. Díky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 4.243 (?), 3.4.2009 11:57

Mě se oprava protáhla o čekání na dodání těch těnících gufer a stěráků plus ta přírubová těsnění. Nic méně mám je a namontoval jsem, rozchodil tlak. ventil a dal nové O-kroužky a stroj jede jako dřív. Cena opravy za díly byla přes pětistovku a to mě vede k názoru, že i když je stroj dvanáct let starý se vyplatí za tu cenu a v jeho kvalitě opravit. Kdyby vydžel nyní jen polovinu přiblíží se dvaceti rokům stáří a to si myslím je solidní. Měl jem potřebu už ze slušnosti toto zde napsat, aby hlavně pánové Robert a René a i kolega s K 520 věděl, že i já mám po problému a pánům poděkovat za ochotu při radách. I díky vám jsem opět spokojeným uživatelem Kärcheru.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika