|
Sach-Dolmar 115H
|
|
|
|
|
|
|
Seldi - (38) - 46.210 (?) 31.1.2016 14:50, zobrazeno: 13797x
Zdravim, tak jsem po dlouhý době zase ze skříne vytáhl pilu, která zlobila už jako nová, ale vždycky jí stačilo nachvíli podržet při otáčkách a zase šla. Ale tak před 5 lety už přestala jít, kdy prostě běžela 5s, pak vyletěly otáčky a zdechla. Tak jsem nejdřív vyměnil pouze tešnění mezi karbecema válcem a to nepomohlo, tak tenhle víkend jsem si řek, že se do ní půstí zase. Rozebral jsem jí do posledního šroubku a rozpůlil. Píst je dobrej, vůle v ložiskách žádná, kroužky dobrý, kompresi má taky. Takže jsem dal nový gufera, nový těsnění mezi kartery a složil, pak jsem rozebral karbec a ty starý membrány jsem zkusil lehce přetěsnit silikonem. Na pile tedka nastavím volnoběh a krásně ho drží, ale jakmile přidám plyn a pustím, tak se pila přidusí, protože je asi moc bohatá směs jak uberu plyn a bud zdechne nebo chvíli drží hodně nízkej volnoběh a tak po 3s se zase zberká a už ho drží normálně.
Tak se chci zeptat, jestli to můžou dělat starý membrány v karburátoru. Sice nejsou nikde prasklý, ale jestli třeba stářim neztrdnou a jakmile uberu plyn, tak nekážou tu směs tak rychle zkorigovat.
Adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 34.245 (?), 31.1.2016 17:38
Okamžite rozoberte ten karburátor a odstránte všetok silikón.Benzín ho rozožerie a drobné kúsky sa dostanú do jemných kanálikov a je po karburátore!!!Napíšte do centrály Dolmaru v brne a objednajte sasadu tesnení za pár Kč.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
Seldi - (38) - 46.210 (?), 31.1.2016 17:49
Mam červenej silikon na motory, u toho se mi eště nestalo, že by mi ho benzín rozpustil. Každopádně membrány už jsem objednal, tak uvidim, ten silikon jsem použil jen jako nouzi, jestli třeba někde špatně netěsní.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seldi - (38) - 46.210 (?), 1.2.2016 9:23
No to už je jedno, stejně to půjde všechno pryč a znova budu karbec celej rozebírat a čistit. Mně jde hlavně o to, jestli starý tvrdý membrány můžou mít vliv na rychlost regulování směsi. Nebo to bude problém spíš v nečem jinym.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 34.245 (?), 1.2.2016 11:56
Všetko zo všetkým súvisí.Ak to robilo od nova, tak to bolo treba riešiť v záruke.Ak niekto silno dotiahol skrutku voľnobehu na doraz tak poškodil teleso karburátoru.Možno sú to ozaj len tie membrány ktoré nedržia tlak paliva v komore.Asi najjednoduchšie by bolo skúsiť prehodiť funkčný karburátor, to je ale otázka šťastia aby ho mal niekto v okolí.Chce to trpezlivosť, niekedy pekne vie hnevať aj zapalovanie.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 121.0 (?), 1.2.2016 19:01
Zdravím Michale, pokud máš obavu, že je karburátor vadný, tak jej odnes do nejbližšího servisu, tam Ti vymění vše co je potřeba, vyčistí v ultrazvuku těleso. Po smontování odzkouší kompletně jednotlivé funkčnín celky a provedou základní nastavení. Na tobě bude jen doladit za běhu pily. Ty sice vyměníš membrány a těsnění ale neodzkoušíš celkovou těsnost a reakci na podtlak v difuzoru za všech stavů. Problém u laicky opravovaných karburátorů je většinou v upravení (natažení) pružinky vahadla podtlakové (dávkovací) membrány. Kutil si řekne "asi je pružinka unavená" a "přišponuje jí", to je konec spolehlivé funkce karburátoru. Tu bych u Tvého karburátoru pro jistotu vyměnil. Standa.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3
|
|
|
|
|
|
|