Ostřička pilových řetězů Güde 2500 "profi"



   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
                     
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?) 
11.2.2009 13:14

Omlouvám se, že jsem rozčílil dalšího odborníka na broušení řetězů!

Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Kdopak maloval toto ?
Kdopak maloval toto ?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 210.251 (?), 11.2.2009 13:35

Radku, přečtěte si to výše ještě jednou a pořádně, třeba mají strojaři pravdu ;-)

Mimochodem ty vaše obrázky - na všech jde o úhel řezu, ne o úhel čela. Liší se to jen pohledem na zub z boku a na zub natočený o sklon ostří (těch 25, 30°)

Ty náběžné hrany křídel atd. - tak to vypadá, když se to vysvětluje i pro nestrojaře. Ty průměry pilníků, poloměry zaoblení - jde o kouzla co všechno se tím dá dosáhnout. Lesák holt zvládne brousit jen s doporučeným kotoučem a tím jsou jeho možnosti u konce /na hrubý pytel hrubá záplata/.

PS: pokud chci zveřejnit cizí obrázek, tak je slušnost zeptat se autora!!!  

Gl.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 210.251 (?), 11.2.2009 13:38

PPS: kdopak to maloval - úhel čela tam je blbě, měří se od svislé osy a ne od vodorovné - spokojen?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
pikacu - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (69) - 109.17 (?), 11.2.2009 14:04

Vážení!

Co to tady proboha řešíte?!? Nechci se zastávat ani jedné strany, ale reakce GI. o lesákovi, který umí ostřit jen doporučeným kotoučem je vážně dost přehnaná.