Tím sleduji pouze to, že o něco více oleje v benzínu vyloučí při vypalování přebytků karbonů z přesycení olejem při chybném mísení 1:5 mikrozáděry, zejména na výfukové straně pístu - bude to lépe mazané. Krátkodobý poměr 1:40 přece není žádné riziko, např. Solo u svých pil uvádí na záběh 1:25, potom 1:50. Takže tyto změny jsou v pohodě. Tady jde pouze o to, aby se postupně dostaly karbony pryč, proto bych pár nádržek pilu nepřetěžoval a dal čas postupnému účinku čerstvé směsi, aby se všechno co tam nemá být vyčistilo. Já bych hned sundal válec a vyčistil spalovací komoru a horní plochu pístu, ale to nemohu nikomu radit, to je mimo rozsah, který má obsluha dělat, tím by to byl můj problém, kdybych něco pokazil a následně se to řešilo zárukou.