Očkování a následná péče



Jerrydecampo - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (161) - 213.129 (?)
21.11.2009 12:04

Očkovací páska se sundává 14 dní po očkování, v té době se kontrolují očka, zda se ujala, a případně se ještě přeočkovává.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Jirka.zahrada.cz - (9) - 42.96 (?), 17.11.2009 10:43, zobrazeno: 13075x

Zdravím,

chtěl jsem se zeptat, kdy odstranit očkovací pásku. Nebo snad ji mám jen povolit? Očkoval jsem meruňky v srpnu, přijaly se a teď nevím jak dále. Bojím se, že očkovací páska může očka zadusit.

Dík za odpověd.

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 125.72 (?), 18.11.2009 8:01

nejsem odborník, ale já sundám pásku po mrazech.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Jerrydecampo - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (161) - 213.129 (?), 21.11.2009 12:04

Očkovací páska se sundává 14 dní po očkování, v té době se kontrolují očka, zda se ujala, a případně se ještě přeočkovává.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 196.253 (?), 21.4.2010 19:10

Zdravím, prosím o radu, očkoval jsem meruňky, broskve a blumy. Očka jsem převázal roubovací PVC páskou. Na jaře jsem sundal pásku. Očka vypadala stále živá, nyní zhruba po 3 týdnech jsou zaschlá. Kde dělám chybu? Podnože jsem zastříhal asi 20 cm nad očkama. Neměl jsem PVC pásku sundat dříve? Očka mám zhruba 10 cm nad zemí, není to moc vysoko? Je vidět uschlá kůže i kolem oček (řez). Co teď? Mám podnože zaříznout a nechat obrůst a znovu zkusit přeočkovat, nebo je lépe vykopat a očkovat nové podnože? Mají se očka na zimu chránit smotky nebo ne? Ponechal jsem tam PVC pásku a asi to bylo chyba. Není lepší převazovat očka lýkem? Poraďte. Děkuji K.Pavel

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
HONZAD - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (497) - 109.82 (?), 21.4.2010 21:40