Borax



Zdeněk Dukát - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (70) - 62.215 (?)
11.2.2008 14:00

Jeden zahradkář mi kdysi poradil, že nastoupení plodnosti mladého ořechu se výrazně přiblíží zakopáním železných předmětů v okolí koruny. Velmi ochotně jsem to učinil. Ořech plodí, pokud nezmrzne. Kdy by nastoupil do plodnosti bez želez ovšem nevím.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
                     
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18311) - 100.5 (?), 8.2.2008 16:28

Flekatost listů - tomu nerozumím, myslíte strupovitost?, mozaiku?
Pokud kmeny sílí víc, než obvyklým způsobem - když  přirůstají, čím to vysvětlujete?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 54.33 (?), 8.2.2008 19:02

Jsem absolutní amatér zahrádkář.Stromky měli hnědé fleky na listech a někdy i opadali.Takže jsem se pozeptal klasických zahrádkářů a ti mi poradili.Zahradu mám jenom jako relaxaci pro duši a oko, a tak když něco není v pořádku tak se optám.Ten nárust na síle prý byl nedostatkem železa.Ale jak říkám, nerozumím tak se optám a někdy i vyzkouším.A to železo opravdu zabralo.Jak  říká soused čím blbější sedlák, tím větší brambory.To říká vždy když vidí mé Mičurinské výsledky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Zdeněk Dukát - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (70) - 62.215 (?), 11.2.2008 14:00

Jeden zahradkář mi kdysi poradil, že nastoupení plodnosti mladého ořechu se výrazně přiblíží zakopáním železných předmětů v okolí koruny. Velmi ochotně jsem to učinil. Ořech plodí, pokud nezmrzne. Kdy by nastoupil do plodnosti bez želez ovšem nevím.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 227.229 (?), 7.3.2008 21:30