Zhanam predne kolesa na kosacku Mcculloh M53-160CMDW



host - 174.89 (?)
23.6.2012 11:26

Zapínat pojezd se zvednutými koly normální není, na druhou stranu není normální vaše spotřeba kol (nebo mám štěstní na kus McCullocha - sice mám M56, ale kola budou stejná). Zrovna jsem dosekal zahradu a přemýšlel jsem, v čem je zakopán pes. Buď mám kvalitnější kola (moje sekačka je 6 let stará, seču pravidleně ca. 2500 m2) nebo třeba děláte něco špatně. Napadlo mě, že při jízdě vpřed s pojezdem a následném couvání jsou zablokována kola - je nutno popojet kousek bez pojezdu vpřed a pak až couvat. Možná couvání se zablokovanými koly vede k olámání ozubení.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 162.22 (?), 19.6.2012 18:49, zobrazeno: 6155x

neviete mi prosim Vas poradit kde by som ich mohol zohnat? 

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 210.130 (?), 19.6.2012 20:18

Předpokládám, že se jedná o stejný šmejd, jako byla mcculoch Edition one. Máte přední náhon očesalo se vám vnitřní ozubení v kolech. Mcculloch je dělá z ošizeného materiálu. Kolečka by vám měla sehnat každá opravna Husqarna. Stávala tak 650 -700 Kč/ks. Ale není to nic platné, vyžvejkají se opět. Já jsem nakonec přehodil motor Honda(jediná kvalitní věc sekačky) na staré šasi sekačky Stiga Collector S45 a mám pokoj. Není to problém, šrouby přírubypřesně pasují, nemusel jsem ani upravovat bowdeny.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 245.218 (?), 21.6.2012 11:36

Dobrý den, dovolte mi oponovat.

Mám uvedenou sekačku 3.sezonu a naprostá spokojenost. Seču plochu cca 1000m2. Vtip je ve způsobu zapínání předního náhonu. Pokud budete tento vždy zapínat v poloze, kdy jsou přední kola zvednuta, tak se nic nevyžvejká.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 210.130 (?), 21.6.2012 19:37

A to vám připadá normální?? Asi je máte zvednuté po celou dobu sečení. 

Všechny ostatní sekačky jezdí s hnacími koly po zemi!  Asi máte vodorovnou zahradu. Já si nekupuji sekačku s pojezdem proto, abych zapínal náhon při zvednutých kolech. Už tu padlo leccos, ale toto je perla.

Předpokládám, že auto také před rozjezdem heverujete. Ta sekačka stála 12000!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 174.89 (?), 23.6.2012 11:26

Zapínat pojezd se zvednutými koly normální není, na druhou stranu není normální vaše spotřeba kol (nebo mám štěstní na kus McCullocha - sice mám M56, ale kola budou stejná). Zrovna jsem dosekal zahradu a přemýšlel jsem, v čem je zakopán pes. Buď mám kvalitnější kola (moje sekačka je 6 let stará, seču pravidleně ca. 2500 m2) nebo třeba děláte něco špatně. Napadlo mě, že při jízdě vpřed s pojezdem a následném couvání jsou zablokována kola - je nutno popojet kousek bez pojezdu vpřed a pak až couvat. Možná couvání se zablokovanými koly vede k olámání ozubení.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 106.25 (?), 23.6.2012 14:31

Najděte si ve vyhledávání téma Mcculloch edition 1 versus Gardol a uvidíte, že podobné tproblémy měli i ostatní. Je možné, že u pozdějších modelů kvalitu zlepšili. Stiga, kterou používám bez problémů mnoho let, má stejný princip * kovový pastorek a o plastové ozubení v kole. A není vidět viditelné opotřebení. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika