Zhanam predne kolesa na kosacku Mcculloh M53-160CMDW



host - 106.25 (?)
23.6.2012 14:31

Najděte si ve vyhledávání téma Mcculloch edition 1 versus Gardol a uvidíte, že podobné tproblémy měli i ostatní. Je možné, že u pozdějších modelů kvalitu zlepšili. Stiga, kterou používám bez problémů mnoho let, má stejný princip * kovový pastorek a o plastové ozubení v kole. A není vidět viditelné opotřebení. 

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 162.22 (?), 19.6.2012 18:49, zobrazeno: 6146x

neviete mi prosim Vas poradit kde by som ich mohol zohnat? 

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 210.130 (?), 19.6.2012 20:18

Předpokládám, že se jedná o stejný šmejd, jako byla mcculoch Edition one. Máte přední náhon očesalo se vám vnitřní ozubení v kolech. Mcculloch je dělá z ošizeného materiálu. Kolečka by vám měla sehnat každá opravna Husqarna. Stávala tak 650 -700 Kč/ks. Ale není to nic platné, vyžvejkají se opět. Já jsem nakonec přehodil motor Honda(jediná kvalitní věc sekačky) na staré šasi sekačky Stiga Collector S45 a mám pokoj. Není to problém, šrouby přírubypřesně pasují, nemusel jsem ani upravovat bowdeny.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 245.218 (?), 21.6.2012 11:36

Dobrý den, dovolte mi oponovat.

Mám uvedenou sekačku 3.sezonu a naprostá spokojenost. Seču plochu cca 1000m2. Vtip je ve způsobu zapínání předního náhonu. Pokud budete tento vždy zapínat v poloze, kdy jsou přední kola zvednuta, tak se nic nevyžvejká.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 210.130 (?), 21.6.2012 19:37

A to vám připadá normální?? Asi je máte zvednuté po celou dobu sečení. 

Všechny ostatní sekačky jezdí s hnacími koly po zemi!  Asi máte vodorovnou zahradu. Já si nekupuji sekačku s pojezdem proto, abych zapínal náhon při zvednutých kolech. Už tu padlo leccos, ale toto je perla.

Předpokládám, že auto také před rozjezdem heverujete. Ta sekačka stála 12000!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 174.89 (?), 23.6.2012 11:26

Zapínat pojezd se zvednutými koly normální není, na druhou stranu není normální vaše spotřeba kol (nebo mám štěstní na kus McCullocha - sice mám M56, ale kola budou stejná). Zrovna jsem dosekal zahradu a přemýšlel jsem, v čem je zakopán pes. Buď mám kvalitnější kola (moje sekačka je 6 let stará, seču pravidleně ca. 2500 m2) nebo třeba děláte něco špatně. Napadlo mě, že při jízdě vpřed s pojezdem a následném couvání jsou zablokována kola - je nutno popojet kousek bez pojezdu vpřed a pak až couvat. Možná couvání se zablokovanými koly vede k olámání ozubení.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 106.25 (?), 23.6.2012 14:31

Najděte si ve vyhledávání téma Mcculloch edition 1 versus Gardol a uvidíte, že podobné tproblémy měli i ostatní. Je možné, že u pozdějších modelů kvalitu zlepšili. Stiga, kterou používám bez problémů mnoho let, má stejný princip * kovový pastorek a o plastové ozubení v kole. A není vidět viditelné opotřebení. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika